ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ВУЗЬКИХ ГАЛУЗЯХ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.199.52-57Ключові слова:
репутація підприємства, вузькоспеціалізовані галузі, військова галузь, конкурентоспроможність, управління репутацією, ділові зв’язкиАнотація
У статті досліджується процес формування репутації підприємств у вузькоспеціалізованих галузях, зокрема у військовій сфері. Репутація є стратегічним активом, який безпосередньо впливає на конкурентоспроможність, залучення партнерів та стійкість бізнесу. Визначено ключові фактори, що впливають на репутацію: якість продукції та послуг, виконання контрактів, інноваційність, дотримання етичних норм та активне використання маркетингових інструментів. Розглянуто роль цифрових технологій, соціальних медіа, участі у міжнародних виставках та заходах у зміцненні довіри до компанії.
Особлива увага приділяється викликам, які виникають у вузькоспеціалізованих галузях, таких як необхідність дотримання суворих регуляторних вимог, важливість підтримки довгострокових відносин із партнерами та критичне значення іміджу для залучення нових клієнтів. У статті запропоновано комплекс заходів для ефективного управління репутацією, які допомагають підприємствам адаптуватися до сучасних умов ринку та використовувати конкурентні переваги.
Посилання
Doorley, J., & Garcia, H.F. (2006). Reputation management: The key to successful public relations and corporate communications (2nd ed.). Routledge. DOI: https://doi.org/10.4324/9781351235020.
Fill, C., & Turnbull, S. (2019). Marketing Communications. Pearson.
Fombrun, C., & Van Riel, C. (1997). The reputation landscape. Corporate Reputation Review, No. 1(1-2). Pp. 5-13. DOI: https://doi.org/10.1057/palgrave.crr.1540008.
Brown, T., & Evans, D. (2021). Marketing strategies in the defense industry. Global Defense Review, No. 7(3). Pp. 73-80.
Hansen, S. (2020). Does the COVID-19 Outbreak Constitute a Force Majeure event? A Pandemic Impact on Construction Contracts. Journal of Civil Engineering Forum, No. 6. Pp. 201-214.
Leslie Gaines-Ross, (2008). Corporate Repotation. 12 Steps to Safeguarding and Recovering Reputation. URL: https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/08963560802450925.
Kotler, P., & Keller, K.L. (2016). Marketing management (15th ed.). Pearson.
Smaiziene, I., & Jucevicius, R. (2009). Corporate reputation: Multidisciplinary richness and search for a relevant definition. Inzinerine Ekonomika, No. 2. Pp. 91-100. URL: https://inzeko.ktu.lt/index.php/EE.