Особливості оцінки вартості компаній стартапів

Автор(и)

  • Ju. O. Sivicka ТОВ «Консалтінгова компанія «Форекс», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.240418.163.60

Анотація

Разом з виникненням нових форм підприємницької діяльності постають нові проблемні питання стосовно того як оцінювати вартість таких компаній, коли традиційні методологічні підходи і методи не дають об’єктивної оцінки ефективності інвестицій в стартапи. Дані новостворені підприємства не генерують прибутку на початку своєї діяльності, але згодом прибутки від них сягають величин неможливих для стабільного традиційного бізнесу. Оцінюючи стартап, необхідно брати до уваги не поточний фінансовий стан проекту, а його майбутній стан з урахуванням ризиків, притаманних даному проекту. З огляду на той факт, що не існує ідеальної оціночної методології для компаній стартапів, ми пропонуємо оцінювачу використовувати різні методи оцінки (або їх комбінування), щоб прийти до правильного висновку. Застосовуючи декілька методів оцінки вартості компанії стартапу ви можете прийти до середньоарифметичної вартості, яка може бути ближче до реальної, оскільки усі альтернативні методи оцінки вартості стартапів грунтуються на передбаченнях та ймовірностях. Стаття висвітлює, узагальнює та систематизує методи оцінки підприємств стартапів, що пропонуються відомими спеціалістами в галузі оцінки вартості бізнесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-24

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору