Показники оцінки результативності управління платоспроможністю підприємства торгівлі

Автор(и)

  • I. S. Olesenko Київський національний торговельно-економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.050718.183.81

Анотація

У статті на основі компаративного аналізу поглядів науковців щодо розуміння поняття «результативність» визначено характеристики результативності управління платоспроможністю підприємства та сформовано авторське визначеня поняття «результативність управління платоспроможністю підприємства торгівлі». Досліджено існуючі підходи та методики оцінки платоспроможності підприємства, зокрема: коефіцієнтний метод; балансовий підхід; за допомогою прогнозних показників платоспроможності; за допомогою аналітичних показників стану грошових потоків підприємства. Розглянуто критерії, які рекомендують науковці та запропоновано власні принципи, яким повинні відповідати показники оцінки результативності управління платоспроможністю підприємства. Запропоновано систему показників оцінки результативності управління платоспроможністю підприємства торгівлі, де показники згруповано: за ступенем значимості; за рівнями управління; за аспектами (характеристиками) платоспроможності підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-22

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору