Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 203 (2025)
№ 203 (2025)
Опубліковано:
2025-08-13
Весь випуск
Зміст
Наукові статті
КАРТА ПОСАДИ У СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН: УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ПРАЦІ
Олена Акіліна
3-11
PDF
СТРУКТУРОЛОГІЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИКОЮ У ПІДВИЩЕНІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА: НАУКОВИЙ ПІДХІД
Інна Боса, Михайло Гавенко
12-22
PDF
МЕХАНІЗМИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ, РІЗНОВИДИ ТА ПРИКЛАД ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОГО МЕХАНІЗМУ В КОНТЕКСТІ SMART GRID АНАЛІЗУ
Сергій Бугазіянус
23-34
PDF
РИЗИКИ ТА ЕКОЛОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У РОЗВИТКУ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СТІЙКОСТІ
Олена Вараксіна, Вадим Петренко
35-41
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТРАЛЬНИЙ БАНК У СИСТЕМІ ЦЕНТРАЛЬНИХ БАНКІВ: ПРОБЛЕМИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, ПРОЗОРОСТІ, ПІДЗВІТНОСТІ ТА ДОВІРИ
Олег Височан, Олег Нога
42-51
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЗМІН ІНСТИТУЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
Ольга Гарафонова, Віталій Ставнічук
52-57
PDF
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ У МАЛОМУ ТА СЕРЕДНЬОМУ БІЗНЕСІ
Ольга Гук
58-62
PDF
СТРАТЕГІЧНІ, ТАКТИЧНІ І ОПЕРАТИВНІ УПРАВЛІНСЬКІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ САМОДОСТАТНЬОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Олена Денисюк, Юзеф Цаль-Цалко
63-70
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ АСОРТИМЕНТУ
Анна Діченко
71-76
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРАЦІЇ КРАЇН БАЛТІЇ ДО ЄС
Олена Довгаль
77-81
PDF
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК КАТАЛІЗАТОР МІЖНАРОДНОЇ ЕКСПАНСІЇ ОПЕРАТОРІВ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Кирил Євтушенко, Світлана Смерічевська
82-88
PDF
ГЛОБАЛЬНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТРЕНДИ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ
Богдан Зимогляд, Вероніка Чала
89-95
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ РЕІНЖЕНІРІНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС - ПРОЦЕСІВ ТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Лариса Іванченкова, Леонід Гуславський
96-100
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ АГРАРНИМИ КЛАСТЕРАМИ
Іван Кайтанський, Катерина Гарбажій, Ігор Гладкий
101-109
PDF
РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД В СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЯХ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
Олена Кахович, Юлія Кахович
110-114
PDF
ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АГРОСЕКТОРУ УКРАЇНИ: СТІЙКІСТЬ ДО ЕКОНОМІЧНИХ ПОТРЯСІНЬ
Наталія Корженівська, Ілля Осадчук, Ярослав Сидорак
115-120
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРАКТИЧНІ ІМПЛІКАЦІЇ
Владислав Корольков, Едуард Тельчаров
121-127
PDF
РИЗИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ОЦІНЮВАННЯ ТА ЗНИЖЕННЯ
Наталія Котвицька, Євген Ліпінський, Василь Снігур
128-133
PDF
СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНИХ РИНКІВ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ
Людмила Кудирко, Тетяна Зубко
134-140
PDF
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Мирослава Купира, Аліна Семенюк, Дмитро Чирук
141-147
PDF
ФОРМУВАННЯ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ОРГАНІЧНИХ ДОБРИВ
Вікторія Лазебник
148-154
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ КАТЕГОРІЇ СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В СИСТЕМІ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ
Дмитро Липовий
155-162
PDF
БРЕНДИНГ ДЕРЖАВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПУБЛІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Ірина Максимова, Ганна Пурій, Олег Падалка, Володимир Кулішов
163-171
PDF (English)
МОДЕЛЮВАННЯ МУЛЬТИРІВНЕВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ ЦИФРОВОГО БРЕНДИНГУ ДЕРЖАВИ: КЕЙС УКРАЇНИ
Ірина Максимова, Ганна Пурій, Олег Падалка, Володимир Кулішов
172-181
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗВО НА ОСНОВІ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЦІННОСТЕЙ ЛІДЕРСТВА СЛУЖІННЯ
Оксана Марухленко, Вероніка Олещенко, Алла Панченко
182-187
PDF
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Вікторія Опалько, Дмитро Самойлов
188-194
PDF
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА АКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ
Костянтин Павлов
195-201
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТА НАУКОВИМИ ПРОЄКТАМИ
Галина Пасемко, Тетяна Власенко
202-208
PDF
СУЧАСНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ: ЛІДЕРСТВО В УМОВАХ РИЗИКІВ І ВИКЛИКІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Зоя Пестовська, Володимир Вернигора
209-215
PDF
ЕТИЧНІ ВИКЛИКИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ У РЕКРУТИНГУ: ЯК УНИКНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЇ ТА УПЕРЕДЖЕНОСТІ
Тетяна Пуліна, Андрій Куц, Владислав Юдицький
216-222
PDF
АНАЛІЗ ЦИФРОВОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ
Ольга Решетнікова, Вікторія Даниленко, Мар'яна Дорош-Кізим
223-229
PDF
ЕКОНОМІЧНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ VS ІНОЗЕМНА ДОПОМОГА: ВИКЛИКИ ДЛЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВІДНОВЛЕННЯ
Наталія Резнікова, Олена Булатова, Вікторія Крикун, Олександра Шепель, Ганна Гридасова
230-239
PDF
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
Олег Скидан, Владислав Кравченко
240-247
PDF
МОДЕРНІЗАЦІЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Максим Слатвінський, Нікіта Фоменко
248-255
PDF
ІНСТИТУТИ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МІСЦЕВОЇ ПОЛІТИКИ
Олександр Титаренко, Ірина Добровольська
256-262
PDF
РОЗВИТОК МІСЬКИХ АГЛОМЕРАЦІЙ В УМОВАХ ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ
Алла Шлапак, Денис Кузьменко
263-268
PDF
ДИЗАЙНЕРСЬКЕ МИСЛЕННЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
Наталія Яловега
269-274
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська