Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти до поточного випуску
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Поточний номер
№ 204 (2025)
Опубліковано:
2025-09-15
Весь випуск
Зміст
Вихідні дані
Наукові статті
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ВОЄННОЇ ПІДТРИМКИ УКРАЇНИ
Ірина Абрамова, Анастасія Гавриш
3-10
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ПРАЦІ: ВІД ВОЄННОЇ АДАПТАЦІЇ ДО ПІСЛЯВОЄННИХ ПЕРСПЕКТИВ
Олена Акіліна, Людмила Васечко
11-16
PDF
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКО-ЕКОЛОГІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Артур Амбер
17-23
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ
Галина Артамонова
24-29
PDF
КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
Ілона Бабух, Валентин Нікульча
30-36
PDF
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ У СФЕРІ HORECA: КЕЙС-СТАДІ США ТА УКРАЇНИ
Карина Беседіна
37-43
PDF
МОЖЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
Тетяна Бєлова, Ольга Крайнюченко
44-47
PDF
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ВИРОБНИЧОІ ФІРМИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Микола Бойченко, Михайло Кіро
48-53
PDF
ТРАНЗАКЦІЙНІ ПОТОКИ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ
Лілія Бублик
54-58
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ CRM-СИСТЕМ У ЛАНЦЮГИ ПОСТАЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОСЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Назар Глинський, Ольга Гірна
59-67
PDF
ГЕОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СВІТОВИЙ РИНОК IT-ПОСЛУГ І СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇН
Владислав Гончаренко, Артем Пожар
68-74
PDF
ВПЛИВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ НА ЕКОНОМІКУ ФРАНЦІЇ ТА ЇЇ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
Дар'я Гурова, Світлана Гресь-Євреінова, Ольга Корнієнко
75-81
PDF
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПРОЦЕСИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
Ірина Дашко, Ганна Никончук
82-88
PDF
ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК НОВІТНІХ ІТ-ПОСЛУГ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ОЦІНКА ЗРІЛОСТІ
Олена Довгаль
89-94
PDF
ФАКТОРИ ТУРБУЛЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Олександр Єранкін, Микола Шевченко
95-100
PDF
РОЗВИТОК МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ В МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Тетяна Завалій, Сергій Легенчук
101-109
PDF
ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В ЄС: ВПЛИВ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЕНЕРГОРИНКУ
Анна Зайцева, Владислав Гончаренко, Артем Пожар
110-116
PDF
ЕКОЛОГІЧНА СЕРТИФІКАЦІЯ ЯК НОРМАТИВНА АРХІТЕКТУРА ЕКОЛОГІЗАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ: НАЦІОНАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ
Богдан Зимогляд, Вероніка Чала, Дмитро Нагорний
117-123
PDF
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РИНКУ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
Володимир Івченко, Ольга Полонська, Алла Солошонок
124-130
PDF
ДЕЯКІ БАЗОВІ КАТЕГОРІЇ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: СУТНІСТЬ ТА КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ
Тетяна Ігнашкіна, В'ячеслав Яковлєв
131-137
PDF
ФОРМУВАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ БЕНЧМАРКІНГУ
Ірина Кадирус
138-144
PDF
БАЖАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ МЕШКАНЦЯМИ І МІСЦЕВОЮ ВЛАДОЮ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Олег Карий, Лідія Лісовська, Вікторія Михальчишена
145-151
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА МОДЕЛІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ
Сергій Корнієвський, Тетяна Радкевич
152-159
PDF
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Микола Кузьмінов
160-166
PDF
ЛОГІСТИЧНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ КРИТИЧНОЇ СИРОВИНИ
Сергій Кульбачний, Максим Руженський
167-173
PDF
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ У ПРОЦЕСАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КРАЇН-ЛІДЕРІВ «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»
Микола Латинін, Олексій Гібадуллін, Вікторія Берлізова
174-181
PDF
ІНТЕГРОВАНА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ
Олег Легін
182-191
PDF
АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ГЕОЕКОНОМІЧНИХ СТРАТЕГІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ
Марина Литвин
192-198
PDF
ЗНАХОДЖЕННЯ ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА НАВАНТАЖЕННЯ В АСПЕКТІ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗАВАНТАЖЕНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ
Оксана Марухленко, Тетяна Шульгіна
199-205
МАРКЕТИНГОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
Андрій Никоненко, Світлана Ткачук
206-212
PDF
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АЗС КРІЗЬ ПРИЗМУ СПОЖИВЧИХ ОЧІКУВАНЬ: ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ
Наталія Овсієнко, Олександр Петровський
213-219
PDF
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
Михайло Окландер, Олександр Карандін
220-226
PDF
МОДЕЛЬ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ
Юлія Орловська, Катерина Ларіонова
227-233
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ЗДІЙСНЕННЯ МИТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Вадим Пляцук, Володимир Єдинак
234-239
PDF
ІННОВАЦІЙНІ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНИХ АЛЬЯНСІВ У МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ ПОДВІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: ШЛЯХИ ДО ГЛОБАЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА
Наталія Резнікова, Лев Тарасенко
240-249
PDF
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПАРАДИГМА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
Анатолій Рибчук, Юрій Хомош, Василь Зінкевич
250-255
PDF
ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ БІОЕНЕРГЕТИКИ В КОНТЕКСТІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ
Роман Римар, Ганна Сиротюк
256-265
PDF
БУДІВЕЛЬНА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ ЯК СКЛАДНА АДАПТИВНА СИСТЕМА
Олеся Романенко
266-272
PDF
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ
Марина Салун
273-279
PDF
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СТРУКТУРНА ІНТЕГРАЦІЯ З СИСТЕМОЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Тетяна Семенова, Максим Ляшенко
280-287
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ СТАЛОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Валентина Середа, Артем Бойко
288-297
PDF
ГЛОБАЛЬНІ ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СПОРТИВНОЇ СФЕРИ В УКРАЇНІ
Євген Смирнов, Євген Смирнов
298-307
PDF
ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ НАПРУГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ КОНФЛІКТНОСТІ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
Роман Стаднійчук
308-313
PDF
ІНТЕРАКТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ
В'ячеслав Ткачук, Віталій Травін, Яна Гладищук
314-321
PDF
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ПІДПРИЄМСТВА ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Олена Угоднікова, Олександр Шаповалов
322-327
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Олена Хандій, Олександр Зеленко
328-333
PDF
ОМНІКАНАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Юліана Чижова
334-340
PDF
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Роман Шаранов
341-347
PDF
ІМПОРТОЗАМІЩЕННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧИХ, ЛОГІСТИЧНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА
Ольга Шуміло, Ганна Коптєва, Олексій Шелест
348-355
PDF
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ СПІВПРАЦІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
Ігор Яковенко, Оксана Марухленко, Алла Панченко
356-362
PDF
ЦИФРОВА АНАЛІТИЧНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Олена Ярошенко, Андрій Верстяк, Лариса Скращук, Любов Маханець
363-370
PDF
Переглянути всі випуски
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська