Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти до поточного випуску
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Поточний номер
№ 203 (2025)
Опубліковано:
2025-08-13
Весь випуск
Зміст
Наукові статті
КАРТА ПОСАДИ У СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН: УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ПРАЦІ
Олена Акіліна
3-11
PDF
СТРУКТУРОЛОГІЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИКОЮ У ПІДВИЩЕНІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА: НАУКОВИЙ ПІДХІД
Інна Боса, Михайло Гавенко
12-22
PDF
МЕХАНІЗМИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ, РІЗНОВИДИ ТА ПРИКЛАД ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОГО МЕХАНІЗМУ В КОНТЕКСТІ SMART GRID АНАЛІЗУ
Сергій Бугазіянус
23-34
PDF
РИЗИКИ ТА ЕКОЛОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У РОЗВИТКУ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СТІЙКОСТІ
Олена Вараксіна, Вадим Петренко
35-41
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТРАЛЬНИЙ БАНК У СИСТЕМІ ЦЕНТРАЛЬНИХ БАНКІВ: ПРОБЛЕМИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, ПРОЗОРОСТІ, ПІДЗВІТНОСТІ ТА ДОВІРИ
Олег Височан, Олег Нога
42-51
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЗМІН ІНСТИТУЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
Ольга Гарафонова, Віталій Ставнічук
52-57
PDF
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ У МАЛОМУ ТА СЕРЕДНЬОМУ БІЗНЕСІ
Ольга Гук
58-62
PDF
СТРАТЕГІЧНІ, ТАКТИЧНІ І ОПЕРАТИВНІ УПРАВЛІНСЬКІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ САМОДОСТАТНЬОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Олена Денисюк, Юзеф Цаль-Цалко
63-70
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ АСОРТИМЕНТУ
Анна Діченко
71-76
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРАЦІЇ КРАЇН БАЛТІЇ ДО ЄС
Олена Довгаль
77-81
PDF
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК КАТАЛІЗАТОР МІЖНАРОДНОЇ ЕКСПАНСІЇ ОПЕРАТОРІВ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Кирил Євтушенко, Світлана Смерічевська
82-88
PDF
ГЛОБАЛЬНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТРЕНДИ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ
Богдан Зимогляд, Вероніка Чала
89-95
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ РЕІНЖЕНІРІНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС - ПРОЦЕСІВ ТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Лариса Іванченкова, Леонід Гуславський
96-100
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ АГРАРНИМИ КЛАСТЕРАМИ
Іван Кайтанський, Катерина Гарбажій, Ігор Гладкий
101-109
PDF
РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД В СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЯХ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
Олена Кахович, Юлія Кахович
110-114
PDF
ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АГРОСЕКТОРУ УКРАЇНИ: СТІЙКІСТЬ ДО ЕКОНОМІЧНИХ ПОТРЯСІНЬ
Наталія Корженівська, Ілля Осадчук, Ярослав Сидорак
115-120
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРАКТИЧНІ ІМПЛІКАЦІЇ
Владислав Корольков, Едуард Тельчаров
121-127
PDF
РИЗИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ОЦІНЮВАННЯ ТА ЗНИЖЕННЯ
Наталія Котвицька, Євген Ліпінський, Василь Снігур
128-133
PDF
СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНИХ РИНКІВ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ
Людмила Кудирко, Тетяна Зубко
134-140
PDF
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Мирослава Купира, Аліна Семенюк, Дмитро Чирук
141-147
PDF
ФОРМУВАННЯ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ОРГАНІЧНИХ ДОБРИВ
Вікторія Лазебник
148-154
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ КАТЕГОРІЇ СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В СИСТЕМІ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ
Дмитро Липовий
155-162
PDF
БРЕНДИНГ ДЕРЖАВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПУБЛІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Ірина Максимова, Ганна Пурій, Олег Падалка, Володимир Кулішов
163-171
PDF (English)
МОДЕЛЮВАННЯ МУЛЬТИРІВНЕВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ ЦИФРОВОГО БРЕНДИНГУ ДЕРЖАВИ: КЕЙС УКРАЇНИ
Ірина Максимова, Ганна Пурій, Олег Падалка, Володимир Кулішов
172-181
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗВО НА ОСНОВІ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЦІННОСТЕЙ ЛІДЕРСТВА СЛУЖІННЯ
Оксана Марухленко, Вероніка Олещенко, Алла Панченко
182-187
PDF
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Вікторія Опалько, Дмитро Самойлов
188-194
PDF
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА АКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ
Костянтин Павлов
195-201
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТА НАУКОВИМИ ПРОЄКТАМИ
Галина Пасемко, Тетяна Власенко
202-208
PDF
СУЧАСНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ: ЛІДЕРСТВО В УМОВАХ РИЗИКІВ І ВИКЛИКІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Зоя Пестовська, Володимир Вернигора
209-215
PDF
ЕТИЧНІ ВИКЛИКИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ У РЕКРУТИНГУ: ЯК УНИКНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЇ ТА УПЕРЕДЖЕНОСТІ
Тетяна Пуліна, Андрій Куц, Владислав Юдицький
216-222
PDF
АНАЛІЗ ЦИФРОВОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ
Ольга Решетнікова, Вікторія Даниленко, Мар'яна Дорош-Кізим
223-229
PDF
ЕКОНОМІЧНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ VS ІНОЗЕМНА ДОПОМОГА: ВИКЛИКИ ДЛЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВІДНОВЛЕННЯ
Наталія Резнікова, Олена Булатова, Вікторія Крикун, Олександра Шепель, Ганна Гридасова
230-239
PDF
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
Олег Скидан, Владислав Кравченко
240-247
PDF
МОДЕРНІЗАЦІЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Максим Слатвінський, Нікіта Фоменко
248-255
PDF
ІНСТИТУТИ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МІСЦЕВОЇ ПОЛІТИКИ
Олександр Титаренко, Ірина Добровольська
256-262
PDF
РОЗВИТОК МІСЬКИХ АГЛОМЕРАЦІЙ В УМОВАХ ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ
Алла Шлапак, Денис Кузьменко
263-268
PDF
ДИЗАЙНЕРСЬКЕ МИСЛЕННЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
Наталія Яловега
269-274
PDF
Переглянути всі випуски
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська