Український туристичний та готельно-ресторанний бізнес у міжнародних процесах сталого розвитку

Автор(и)

  • Ju. V. Chyrychenko Університет митної справи та фінансів, Ukraine
  • M. V. Kornjejev Університет митної справи та фінансів, Ukraine
  • I. Ju. Suhacka Університет митної справи та фінансів, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.050618.79.114

Анотація

Розглянуто українські туристичний та готельно-ресторанний бізнес у контексті процесів досягнення 17 Цілей сталого розвитку (ЦСР). Також розглянуті окремі статистичні результати 2017 року що був визнаний Міжнародним роком сталого туризму. Визначено актуальність питання щодо визначення ролі українців у глобальному процесі досягнення ЦСР у частині пошуку та використання додаткових резервів. Проведено аналіз останніх наукових досліджень щодо організації та розвитку туристичної індустрії та готельно-ресторанного господарства, розглянуто окремі чинники, що впливають на ринок готельно- ресторанного бізнесу в Україні. Встановлено, що, проблематика досягнення ЦСР, сучасний стан національної економіки взагалі, туристичної та готельно- ресторанної галузі зокрема, потребують додаткового імпульсу для розвитку. У якості завдання роботи визначено формулювання концептуальних положень розвитку галузі гостинності як складової втілення Стратегії сталого розвитку "Україна-2020". Встановлено, що ідеальним інструментарієм для подальшого впливу держави на доволі складні геополітичні та макроекономічні процеси досягнення ЦСР мають виступати високотехнологічні та суміжні із ними галузі національної економіки що характеризуються міжнародним значенням. Українські туристична галузь та готельно-ресторанна сфера дуже добре підходять на роль локомотива національного процесу досягнення ЦСР. При цьому відмітимо, що туристична галузь в усьому світі досить однозначно сприймається у якості досконалого інструменту досягнення ЦСР, але на нашу думку, готельно- ресторанна справа у якості складової галузі гостинності так само повинна розглядатися із точки зору відповідності запропонованим Світовою туристичною організацією індикаторам досягнення ЦСР. Отже пріоритетом стратегії державного управління має стати підтримка вітчизняної галузі гостинності. Це має відбуватися через створення сприятливого інвестиційного клімату, забезпечення умов захисту прав власності, стимулювання через податкову політику, тощо. Ці питання є дуже перспективними для подальших досліджень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-05

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору