Моделювання діяльності туристичних підприємств

Автор(и)

  • V. V. Volkova Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Україна
  • A. O. Druzhchenko Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.050618.104.116

Анотація

Метою дослідження є підвищення ефективності функціонування підприємств, що надають туристичні послуги, за рахунок оптимальної побудови та організації екскурсійних подорожей на засадах прийомів та методів математичного моделювання. З цією метою проаналізовано особливості функціонування туристичних підприємств та з’ ясовано, що підвищення результативності функціонування таких підприємств безпосередньо пов'язано з можливостями застосуванням сучасних математичних моделей та методів. Зокрема визначено, що для туристичних фірм, що спеціалізуються на наданні одноденних екскурсійних подорожей, досить важливими є задачі побудови та оптимальної організації таких туристичних маршрутів. Обґрунтовано доцільність застосування інструменту штучних нейронних мереж Кохонена, класичної задачі комівояжера і методу гілок та меж для розв’язання сформульованих задач. Запропоновано алгоритми розв’язання визначених задач. Відповідні розрахунки здійснено в середовищі Matlab 2015. Наведено апробацію моделей, представлено економічну інтерпретацію отриманих результатів. Результати дослідження мають практичну значимість та можуть бути використані у процесі функціонування туристичних фірм для підвищення ефективності їхньої діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-05

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору