Партизанський маркетинг: сутність, види та інструменти використання

Автор(и)

  • O. I. Shkirko Університет митної справи та фінансів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.050618.215.125

Анотація

У статті досліджена сутність партизанського маркетингу, як перспективного напрямку для розвитку малого бізнесу. Проаналізовано зміст основних видів партизанського маркетингу, а саме: прихованого, епатажного, партнерського, вірусного, інтернет-маркетингу, Life Placement та Ambient Media, а також основні напрямки їх використання. Визначено головні характеристики партизанського маркетингу: неординарний підхід, відсутність або мінімальний бюджет, одноразове застосування, епатажність та психологічний вплив на потенційних споживачів. Активне просування товарів і послуг відбувається шляхом особистого спілкування підприємця (або його співробітників) з аудиторією. Також розглянуті інструменти партизанського маркетингу: активність, своєчасність, несподівані джерела прибутку, унікальна легенда. Основною відмінністю партизанського маркетингу від класичного маркетингу є відсутність або наявність невеликого рекламного бюджету у суб’єкта господарювання і, як наслідок, відмова від традиційних рекламних інструментів. Унікальність партизанського маркетингу полягає в тому, що він може використовуватися як малими так і великими підприємствами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-05

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору