Особливості розвитку міжнародного ринку туристичних послуг в умовах глобалізації
DOI:
https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.271018.5.269Ключові слова:
міжнародний ринок, туристичні послуги, глобалізація, транснаціоналізація, дестинаціяАнотація
В статті наведено результати дослідження особливостей розвитку міжнародного ринку туристичних послуг в умовах глобалізації. Визначено, що в умовах глобалізації цей ринок є одним з швидко зростаючих секторів світової економіки. В процесі дослідження визначено, що в сучасних умовах розвитку світової економіки відбувається переорієнтація туризму на зовнішній ринок, та відповідне поширення туристичних потоків не лише на території однієї країни, а й по всьому світу. Отримано висновок, що в ХХІ столітті спостерігається тенденція загального зростання питомої ваги в міжнародному туризмі країн з ринком, що формується, при тому що частка країн ЄС поступово знижується. Однією з основних особливостей розвитку міжнародного ринку туристичних послуг є: транснаціоналізація ринку, яка обхопила всі сектори туристичної індустрії та інтенсивне використання інформаційно-комп'ютерних технологій та нових засобів персонального спілкування між користувачами мережі Інтернет. Доведено, що існуючі особливості розвитку міжнародного ринку туристичних послуг, спричиняють появу ряду питань, що потребують вирішення, таких як зростання конкуренції на ринку та екологічні проблеми. Отримано висновок, що включення країни у міжнародний ринок туристичних послуг надає стимулюючу дію на основні сектори економіки, та є одним з найбільш перспективних напрямів її структурної перебудови. Це актуалізує проведення подальших досліджень у цій сфері з метою формування українського сегменту на міжнародному ринку туристичних послуг.