Фінансовий аналіз діяльності підприємства в умовах економічної нестабільності

Автор(и)

  • O O Knyshek Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна
  • I O Tarasenko Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.271018.171.282

Ключові слова:

фінансовий аналіз, фінансовий стан підприємства, методи фінансового аналізу, управління, економічна нестабільність

Анотація

Економіка України як елемент всесвітньої системи є однією з її найслабших ланок та є сильно уразливою до кризових явищ. В цих умовах економічної нестабільності кожне підприємство повинно детальніше аналізувати свою діяльність задля швидкого виявлення загрози банкрутства та вияву шляхів стабілізації свого економічного становища. Тому постає актуальність фінансового аналізу. В статті розглянуті та проаналізовані сутність, ціль, методи проведення фінансового аналізу, що є необхідною складовою апарату управління задля підтримки фінансової незалежності підприємства. Особливу увагу приділено доцільності розробки та впровадження адаптованих сучасним умовам заходів покращення фінансового стану вітчизняних підприємств за умов економічної нестабільності. Звертається увага на важливість вибору методики фінансового аналізу враховуючи мету підприємства та ситуацію на ринку. Також відмічається, що одним з важливих етапів після проведення фінансового аналізу підприємства є розробка правильної стратегії розвитку підприємства. Спираючись на це, у статті наданий приклад алгоритму поетапної розробки стратегії розвитку підприємства на основі діагностики фінансового стану. Головною метою діяльності підприємства на ринку виступає фінансовий результат у формі прибутку, що є одним із ключових показників, який визначає ефективність його діяльності. Успішна діяльність підприємства в умовах ринку значною мірою залежить від того, як здійснюється складний процес управління підприємством, суть якого зводиться до пошуку і прийняття найбільш ефективних рішень і їх практичного здійснення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

Економіка підприємства та просторово-кластерний бізнес