Концепція внутрішнього аудиту в період адаптації і гармонізації до МСФЗ та МС

Автор(и)

  • N. S. Akimova Харківський державний університет харчування та торгівлі, Україна
  • A. Aswaye Azaden Харківський державний університет харчування та торгівлі, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.250918.95.230

Ключові слова:

аудит, внутрішній аудит, стандарти, процес внутрішнього аудиту, концепція

Анотація

У статті розглядається питання визначення поняття і суті внутрішнього аудиту, а також необхідність його уточнення в зв'язку з розширенням переліку виконуваних ним функцій. Особливу увагу приділено розробці концепції системи внутрішнього аудиту, яка орієнтовані на ринкову систему світового рівня та адаптації до міжнародних стандартів аудиту. Визначено, що подальший розвиток внутрішнього аудиту має проходити з урахуванням осмислення зарубіжного досвіду, поглиблених досліджень в області теорії, і, насамперед, розробки концепції внутрішнього аудиту, яку необхідно пов'язувати з цілями розвитку бізнесу компаній. Запропоновано і обґрунтовано підхід до формування концепції організації внутрішнього аудиту на підприємстві. Розроблена концепція, що є синтезом елементів, дозволяє цілісно представити систему організації внутрішнього аудиту за допомогою виділення організації суб’єктів внутрішнього аудиту й організації процесу внутрішнього аудиту. Запропонована концептуальна модель внутрішнього аудиту максимально гармонізує практичне застосування міжнародних стандартів внутрішнього аудиту

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-25

Номер

Розділ

Економіка підприємства та просторово-кластерний бізнес