Основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України

Автор(и)

  • O. F. Androsova Запорізький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.250918.106.231

Ключові слова:

корпоративна культура, стратегія, основні властивості, принципи, реалізація, ефективність

Анотація

В статті розглянуто основи вибору стратегії формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах України. Виявлено типи корпоративних стратегій, як основу формування стратегії корпоративної культури; опрацьовано різновиди типів і видів стратегії корпоративної культури, основні властивості стратегії, принципи та ефективність побудови і реалізації стратегії від них. Розроблено етапи корпоративної стратегії диверсифікованої та бізнес-стратегії однопрофільної компанії. Розглянуто бізнес-стратегію для однопрофільної компанії та її елементи, види. Представлено механізм вироблення стратегії для однопрофільної компанії, а також види бізнес-стратегії, їх конкурентні переваги та недоліки. Стратегія формування корпоративної культури на машинобудівних підприємствах є новим явищем, входить поступово, тому виникають проблеми у її формуванні. Неможливо запланувати стратегію на постійний період існування підприємства. Ситуація на машинобудівних підприємствах змінюється дуже швидко й потребує більш швидкої адаптації стратегії.

Посилання

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-25

Номер

Розділ

Економіка підприємства та просторово-кластерний бізнес