Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств
DOI:
https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.260319.173.426Ключові слова:
бренд, інтернет-брендинг, конкурентоспроможність, маркетинг, туристичні підприємстваАнотація
У статті з'ясовані особливості інтернет-брендингу як фактора конкурентоспроможності туристичних підприємств. З'ясовано, що підприємствам туристичної сфери притаманне зацікавлення в отриманні великих прибутків від продаж та прагнення, щоб клієнти обирали для забезпечення своїх потреб саме їхні фірми. Інтернет-брендинг, який можна розглядати як важливий інструмент створення брендів туристичних підприємств, може стати додатковою перевагою у напрацюванні позитивного іміджу туристичних фірм та посилення споживацької лояльності, адже Інтернет дає змогу для надання необмеженого обсягу інформаційних даних. Кількість останніх визначається індивідуально самим користувачем. Порівняно з традиційно поширеними технологічними засобами реклами, засобами Інтернет-брендингу надається можливість встановити діалог зі споживачами та зворотній зв'язок, при цьому, він, з інвестиційного погляду, вимагає менших затрат. Доведено, що без потужного та легковпізнаваного бренду не можливо гарантувати те, що споживач Інтернету матиме ціль зайти на сайт туристичної фірми, і ще менша можливість того, що користувач зайде на нього повторно. З цієї причини туристичні підприємства можуть досягти успіху лише маючи сильний бренд. Крім цього, бренди туристичних підприємств в Інтернет-мережі значно підвищують результативність взаємодії, якщо підвищити кредит довіри, адже цей фактор має ще більшу вагу на віртуальному майданчику, ніж в умовах реального світу. Автором зазначено, що у сучасному ринковому середовищі, в умовах широкого вибору та диференціації товарів, конкурувати підприємствам без сильної торгової марки, яка могла б забезпечити унікальність, неповторність та диференціацію пропозиції, практично неможливо. Необхідно створювати умови, за яких продукт компанії зможе втілювати важливі й цінні для споживача якості, настільки потрібні йому, щоб він, безумовно, вибрав саме цей продукт, символічно одержуючи все те, що має для нього особливе значення. Віртуальна взаємодія не сприяє визначенню користувачами наскільки серйозним може бути підприємство того чи іншого сайту. Допомогою у такому разі може стати репутація туристичної фірми та її популярний бренд.
Посилання
Bokarev T. (2000) Encyclopedia of Internet advertising. Moskva: Promo-Ru, 416 p.
Danyliuk A. (2011) Brand on the Internet, or Features of the communicative environment. Upravlenye kompanyei. No 12. pp. 9–12
Internet branding: Wikipedia material – a free encyclopedia. Access mode: http://ru.wikipedia.org/wiki /Інтернет-брендінг.
Ladyk S.(2011)The first steps in internet branding.Marketynh i reklama.No1(173)pp.69–73
Polishchuk T. V. (2009) Perspective directions of development of successful brands in Ukraine. Aktualni problemy ekonomiky. No 7 (97). pp. 129–137.
Uspenskyi Y.(2003)Internet marketing: a tutorial. SPb.:Yzd-vo SPHUЭyF,2003. – 197 p.
Shtansky N. (2012) E-branding: new technologies for promotion on the Internet. Dyplomatycheskyi vestnyk Prydnestrovia. No8. Access mode: http://vestnik.mfa-pmr.org/index.php?newsid=197
Iastremska O. M., Timonin O. M., Timonin K. O. (2013) Brands of industrial enterprises: formation and efficiency of use. Kharkiv: Vyd. KhNEU, 244 р.