ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ КОРМІВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.195.55-61Ключові слова:
ринок кормів для домашніх тварин, динаміка продаж на ринку кормів, тренди ринку кормів, бренд «Кормотех»Анотація
Досліджено сучасні виклики і перспективи для розвитку ринку кормів для домашніх тварин в Україні під час війни. Головні проблеми, це порушення логістики, постачання та труднощі із доставкою сировини та готової продукції, обмежена доступність іноземної сировини, зниження купівельної спроможності населення. Проаналізовано загальну динаміка продажів на ринку кормів України для котів та собак, що показало стійке зростання продажів кормів до 2021 року. Однак, далі спостерігається різке уповільнення темпів зростання завдяки повномасштабній війни в Україні. Сформовані основні тренди, які спостерігаються: зростання відповідальності власників домашніх улюбленців і формування культури ставлення до тварин; вітчизняний ринок кормів мало чим відрізняється від ринків країн Східної Європи; люди хочуть купувати продукт у зручній упаковці; продажі перетекли в онлайн через руйнування інфраструктури і мереж магазинів.
Посилання
Мамчин М.М. (2018). Ринок кормів для домашніх тварин в Україні: маркетингові аспекти. Економіка і суспільство, № 14. URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/14_ukr/27.pdf
Офіційний сайт ТОВ «Кормотех». URL: http://kormotech.com/ru/
Сергійчук С.І., Сергійчук С.Д. (2024). Сучасні виклики і перспективи для розвитку вітчизняного підп-риємництва в умовах війни і повоєнного відновлення. Економіка та суспільство, № 63. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4110
Сіренко С.О. (2019). Вивчення ринку і формування попиту на ринку кормів для домашніх тварин. Еко-номіка та управління підприємствами, Вип. 32. С. 213-217. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/32_2019_ukr/33.pdf
Кобилюх О.Я. (2023). Головні тренди розвитку ринку кормів для домашніх тварин у світі та в Україні. Академічні візії, № 26. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/821
Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Кузьо О.І. (2023). Особливості маркетингової комунікаційної політики вітчиз-няних виробників кормів для домашніх тварин. Via Economica, Вип. 2. С. 46–53. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8559/2023-2-7
Ніколаєва О.Г., Свіщова Є.В., Гладка А С. (2024). Аналіз і прогнозування ринків харчування для до-машніх тварин екстраполяційними методами. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Кара-зіна, № 106. С. 26-38. URL: https://periodicals.karazin.ua/economy/article/download/23980/21753/
Grab, O., Iegorov, B., & Makarynska, A. (2024). Overview of the pet food market in Ukraine. Grain Products and Mixed Fodder’s, Vol. 23. No. 4. Pp. 35-40. URL: https://doi.org/10.15673/gpmf.v23i4.2863