ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ТОРГОВИХ ПЛАТФОРМ НА МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.198.9-14Ключові слова:
міжнародні торгові платформи, маркетинг, бізнес-стратегії, персоналізація, глобалізація, електронна комерція, штучний інтелектАнотація
Стаття досліджує вплив міжнародних торгових платформ, таких як Amazon, Alibaba, Shopify, на сучасний маркетинг і бізнес-стратегії. Основна увага приділена процесам дижіталізації, використанню алгоритмів штучного інтелекту та персоналізації в комунікаціях із клієнтами. Розглянуто роль соціальних мереж, автоматизації рекламних кампаній і глобалізації бізнесу. Виявлено, що міжнародні платформи не лише спрощують продажі, але й створюють нові екосистеми для бізнесу, сприяючи його адаптації до викликів цифрової епохи. Це дослідження аналізує роль цифрових платформ у глобальному бізнесі, наголошуючи на автоматизації маркетингових кампаній, використанні великих даних і штучного інтелекту для взаємодії з клієнтами. Особлива увага приділяється інтеграції міжнародних платформ із соціальними мережами та маркетингом із факторами, що значно впливають на впізнаваність бренду та залучення клієнтів. Крім того, дослідження вивчає ключові виклики та можливості для малих і середніх підприємств, які адаптуються до міжнародних торгових платформ, зосереджуючись на фінансових витратах, логістичних бар’єрах і специфічних для ринку умовах.
Посилання
Міца, В., Лях І.М. (2023). Застосування платформ цифрового підприємництва у малому та середньо-му бізнесі. Actual problems of economics, № 4(262). С. 6-11. URL: https://surl.li/tpxzdr.
Голуб В. (2024). Вплив цифровізації на розробку маркетингової стратегії в підприємницькій діяльнос-ті. Галицький економічний вісник, Т. 86. № 1. С. 171-177. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.01.171.
Експорт для малого бізнесу: як обрати платформу для виходу на міжнародний ринок (2024). Ukrposhta. URL: https://surl.li/kptohl.
Карюк В.І. (2021). Перспективи розвитку України на сучасних світових електронних ринках. Теоре-тичні та прикладні питання економіки. Зб. наук. праць, Вип. 1(42) DOI: https://doi.org/10.17721/tppe.2021.42.10.
Коломієць, Г.М., Рябовол, Д.А. (2024). Амбівалентність впливу е-платформ на конкуренцію. Інвести-ції: практика та досвід, № 20. С. 47-53. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2024.20.47.
Науменко, М. (2024). Аналіз та аналітика великих даних в маркетингу та торгівлі конкурентного під-приємства. Grail of Science, № 40. С. 117–128. DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.07.06.2024.013.
Пархоменко, Д.В. (2023). Розвиток електронної комерції в Україні. Економіка і менеджмент 2023: пер-спективи інтеграції та інноваційного розвитку: зб. наук. праць. Міжнар. наук.-практ. конф., (06- 07 квіт. 2023 р.) : у 7 т. Дніпро: Видавець Біла К.О., T. 3. С. 94-97. URL: http://www.confcontact.com/2023-ekonomika-i-menedzhment/5_Parkhomenko.pdf.
Платформи для продажу: як масштабувати бізнес в Україні та за кордоном (2024). SendPulse. URL: https://sendpulse.ua/blog/marketplaces.
Попко О., Філатов В. (2023). Персоналізація в сучасному маркетингу та її вплив на лояльність клієн-тів. Економіка та суспільство, № 58. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-10.
Сірук, О. (2024). Цифровізація бізнесу та її вплив на конкурентоспроможність суб’єктів господарю-вання у сфері торгівлі. Економіка та суспільство, № 66. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-85.
Смолій, Л., Костюк, В. (2021). Новітні тренди та перспективи розвитку електронної комерції в міжна-родному бізнесі. Економіка та суспільство, № 29. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-43.
Ястремська, О., Небилиця, О. (2023). Соціальні мережі як інструмент підприємницької діяльності в умовах економіки вражень. Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості, № 1(23). С. 155–163. DOI: https://doi.org/10.30837/ITSSI.2023.23.155.