АНАЛІЗ ВПЛИВУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ В2В КЛІЄНТІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ КОМПАНІЙ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.198.99-108Ключові слова:
персоналізовані маркетингові стратегії, електротехнічні компанії, ринок високовольтного обладнання, В2В клієнтиАнотація
Стаття присвячена аналізу впливу персоналізованих маркетингових стратегій на ключові фінансові показники та лояльність В2В клієнтів вітчизняних електротехнічних компаній. Особливу увагу зосереджено на використанні моделей Customer Lifetime Value (CLV) та Customer Engagement Value (CEV) для оцінювання економічної цінності В2В клієнтів електротехнічних компаній у довгостроковій перспективі. Розглянуто роль персоналізованих стратегій у формуванні ділових зв’язків електротехнічних компаній з В2В клієнтами та підвищенні рівня їхньої задоволеності. Проаналізовано сучасні підходи до управління клієнтською базою за використання CRM-систем та сегментації клієнтів. Наголошено на важливості інтеграції фінансових і нефінансових метрик для розробки маркетингових стратегій, які сприяють підвищенню ефективності продажів, зміцненню конкурентних позицій вітчизняних компаній на ринку високовольтного обладнання.
Посилання
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. (2022). Управління на засадах маркетингу стратегі-ями екологічноорієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти. Маркетинг і цифрові технології, Т. 6. № 4. С. 47–56. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.6.4.2022.5.
Мащак Н.М. (2023). Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підпри-ємства. Маркетинг і цифрові технології, Т. 7. № 4. С. 95–100.
Островська Г.Й., Островський О.Т. (2023). Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та мар-кетингових кампаній: ефективні інструменти та перспективи розвитку. Маркетинг і цифрові технології, Т. 7. № 3. С. 66-70.
Пилипчук В.П. (2023). Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності промислових підприємств та його ефективність. Маркетинг і цифрові технології, Т. 7. № 1. С. 140-145.
Попко О.В., Філатов В.В. (2023). Персоналізація в сучасному маркетингу та її вплив на лояльність клі-єнтів. Економіка та суспільство, № 58. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-10.
Смілянець В.В. (2023). Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інно-ваційного потенціалу авіапідприємств. Маркетинг і цифрові технології, Т. 7. № 4. С. 153-160.
П’ятничук І.Д., Томашевська А.В., Горогоцька Н.І., Паска Ю.В. (2024). Digital-marketing: сучасні ви-клики та перспективи. Маркетинг і цифрові технологі, Т. 8. № 1. С. 150-158.
Ярош-Дмитренко Л.О. (2023). Роль маркетингу у повоєнному відновленні партнерських відносин на ринку B2B. Економіка та суспільство, Вип. 49. С. 281-282.
Anderson E.W., Mittal V. (2000). Strengthening the Satisfaction-Profit Chain. Journal of Service Research, Vol. 3. № 2. Pp. 107–120.
Chaffey D., Ellis-Chadwick F. (2019). Digital Marketing: Strategy, Implementation, and Practice. Harlow. England: Pearson Education Limited. Seventh Edition.
Kumar V., Aksoy L., Donkers B., Venkatesan R., Wiesel T., Tillmanns S. (2010). Undervalued or Overvalued Customers: Capturing Total Customer Engagement Value. Journal of Service Research, Vol. 13.No. 3. Pp. 297–310.
Kumar V., Shah D. (2004). Building and Sustaining Profitable Customer Loyalty for the 21st Century. Journal of Retailing, Vol. 80. No. 4. Pp. 317–330.
Lemon K.N., Verhoef P.C. (2016). Understanding Customer Experience Throughout the Customer Journey. Journal of Marketing, Vol. 80. No. 6. Pp. 69-96.
Mancuso I., Petruzzelli A. M., Panniello U. (2024). Value creation in data-centric B2B platforms: A model based on multiple case studies. Industrial Marketing Management, Vol. 119. Pp. 1–14.
Morgan N.A., Rego L.L. (2006). The Value of Different Customer Satisfaction and Loyalty Metrics in Predicting Business Performance. Marketing Science, Vol. 25. No. 5. Pp. 426–439.
Reinartz W., Kumar V. (2020). On the Profitability of Long-Life Customers in a Noncontractual Setting. Journal of Marketing, Vol. 64. No. 4. Pp. 17–35.
Zeithaml V.A. (2000). Service Quality, Profitability, and the Economic Worth of Customers: What We Know and What We Need to Learn. Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 28. No. 1. Pp. 67–85.
Clarity Project. URL: https://clarity-project.info/.