ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМУНІКАЦІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30838/EP.198.168-173

Ключові слова:

комунікаційна стратегія, корпоративна культура, інновації, лідерство, цифрова трансформація, бренд

Анотація

Стаття досліджує місце і роль комунікаційної культури в системі управління сучасного підприємства. На основі аналізу наукових джерел та практичних кейсів, авторами досліджено вплив організаційної культури, соціальних мереж та лідерства на внутрішню і зовнішню комунікаційну політику компаній. Зокрема, акцент зроблено на ролі довіри, прозорості та відкритості в створенні ефективної комунікаційної культури. Підкреслено, що ефективна комунікація є необхідною умовою для сталого розвитку організацій у контексті сучасних динамічних змін. Визначено ключові виклики (невідповідність вибору комунікаційних каналів, брак відкритості та довіри між співробітниками, інформаційне перевантаження і недосконалість зворотного зв’язку) та надано практичні рекомендації (розвиток комунікаційних навичок співробітників, використання диджитал-інструментів і технологій, створення сприятливого комунікаційного середовища) щодо вдосконалення комунікаційних процесів у організаціях в умовах цифрової трансформації.

Посилання

Aisyah, S., Ilmi, M. U., Rosyid, M. A., Wulandari, E., & Akhmad, F. (2022). Kiai Leadership Concept in The Scope of Pesantren Organizational Culture. Tafkir: Interdisciplinary Journal of Islamic Education, No. 3, Pp. 40-59. DOI: https://doi.org/10.31538/tijie.v3i1.106.

Google (official website). URL: https://about.google/.

How Google’s TGIF Meetings Empower Employees (2017). URL: https://nobl.io/changemaker/how-googles-tgif-meetings-empower-employees/.

Hussain, I., Mujtaba, G., Shaheen, I., Akram, S., & Arshad, A. (2022). An empirical investigation of knowledge management, organizational innovation, organizational learning, and organizational culture: Examining a moderated mediation model of social media technologies. Journal of Public Affairs, No. 22(3). DOI: https://doi.org/10.1002/pa.2575.

Leidner, D.E., Gonzalez, E., & Koch, H. (2018). An affordance perspective of enterprise social media and organizational socialization. The Journal of Strategic information System, No. 27(2). Pp. 117-138. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jsis.2018.03.003.

Livescault J. My Starbucks Idea: An Open Innovation Case Study. URL: https://www.braineet.com/blog/my-starbucks-idea-case-study.

Naveed, R.T., Alhaidan, H., Al Halbusi, H., & Al-Swidi, A.K. (2022). Do organizations really evolve? The critical link between organizational culture and organizational innovation toward organizational effectiveness: Pivotal role of organizational resistance. Journal of Innovation & Knowledge, No. 7(2). DOI: https://doi.org/10.1016/j.jik.2022.100178.

Paais, M., & Pattiruhu, J.R. (2020). Effect of motivation, leadership, and organizational culture on satisfaction and employee performance. The journal of asian finance, economics and business, No. 7(8). Pp. 577-588. DOI: https://doi.org/ 10.13106/jafeb.2020.vol7.no8.577.

Riyanto, S., & Hapsari, D.C. (2020). Strengthening organizational citizenship behavior through the implementation of transformational leadership, organizational culture, and compensation system. International Journal of Social Science and Economics Invention, No. 6(08). Pp. 316-323. DOI: https://doi.org/10.23958/ijssei/vol06-i08/222.

Sapta, I., Muafi, M., & Setini, N.M. (2021). The role of technology, organizational culture, and job satisfaction in improving employee performance during the Covid-19 pandemic. The Journal of Asian Finance, Economics and Business, No. 8(1). Pp. 495-505. DOI: https://doi.org/ 10.13106/jafeb.2021.vol8.no1.495.

Saura, J.R., Palacios-Marqués, D., & Ribeiro-Soriano, D. (2023). Exploring the boundaries of open innovation: Evidence from social media mining. Technovation, No. 119. DOI: https://doi.org/10.1016/j.technovation.2021.102447.

Srisathan, W.A., Ketkaew, C., & Naruetharadhol, P. (2020). The intervention of organizational sustainability in the effect of organizational culture on open innovation performance: A case of thai and chinese SMEs. Cogent business & management, No. 7(1). DOI: https://doi.org/ 10.1080/23311975.2020.1717408.

Starbucks (official website). URL: https://www.starbucks.com/.

Syakur, A., Susilo, T.A.B., Wike, W., & Ahmadi, R. (2020). Sustainability of communication, organizational culture, cooperation, trust and leadership style for lecturer commitments in higher education. Budapest International Research and Critics Institute (BIRCI-Journal): Humanities and Social Sciences, No. 3(2). Pp. 1325-1335. DOI: https://doi.org/10.33258/birci.v3i2.980.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-10

Номер

Розділ

Наукові статті