СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30838/EP.198.224-228

Ключові слова:

маркетингові інструменти, маркетингові стратегії, конкурентні позиції, конкурентоспроможність, конкурентні переваги

Анотація

У статті досліджено сучасні маркетингові інструменти, які сприятимуть зміцненню конкурентних позицій підприємств в умовах швидкої технологічної адаптації та глобалізації. Систематизовано підходи до визначення сутності поняття "маркетингові інструменти". Проаналізовано ключові тренди в маркетингу, зокрема цифрову трансформацію, персоналізацію послуг, використання інфлюенсерів, інтерактивного контенту, а також інновації у сфері електронної комерції та блокчейн-технологій. Зроблено акцент на важливості стратегічного підходу до зміцнення конкурентоспроможності через інтеграцію новітніх технологій, ефективне таргетування споживачів та адаптацію до змінюваних вимог ринку. Наведено рекомендації для підприємств, які прагнуть покращити свої конкурентні позиції, зберігаючи баланс між інноваціями та споживчими вимогами.

Посилання

Котлер Ф. (2015). Маркетинг 4.0: перемога за допомогою цифрових технологій. Київ: Київська школа економіки, 320 с.

Келлер К.Л. (2014). Стратегії брендингу: розбудова сильних брендів. Київ: Київська школа економіки, 456 с.

Портер М. (2004). Конкуренція: Стратегії для завоювання і підтримки конкурентних переваг. Київ: Основи, 448 с.

Ламбін Ж.-Ж. (2003). Маркетинг: концепції, методи та практики. Київ: Основи, 512 с.

Чаффей Д., Сміт П. (2014). Цифровий маркетинг: стратегії, інструменти та техніки. Київ: Київська школа економіки, 384 с.

Соломон М., Кангун Н. (2007). Маркетинг: розуміння та управління споживчою поведінкою. Київ: Основи, 496 с.

Дойль П. (2009). Стратегії маркетингу: концепції та практики. Київ: Основи, 416 с.

Гейл Т. (2008). Стратегії конкурентних переваг. Київ: Основи, 368 с.

Чаффей Д., Сміт П. (2013). Цифровий маркетинг: стратегії, інструменти та техніки. Київ: Основи, 416 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-10

Номер

Розділ

Наукові статті