ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30838/EP.205.111-118

Ключові слова:

маркетинг, маркетингова політика, маркетингова стратегія, автоматизація маркетингу, клієнтоцентричність, цифрова комунікація

Анотація

У статті обгрунтовано актуальність розробки маркетингової політики, як чутливого організаційного регламенту, що закладає релевантні та обгрунтовані основи для прийняття рішень щодо комплексу маркетингу задля досягнення конкурентних переваг та задоволення потенційних потреб споживачів.

Проаналізовано вплив на динамічність сучасної маркетингової політики таких факторів, як інноваційні та цифрові процеси, зміна споживчої поведінки на ринку, глобальні тренди та локальні особливості ринку, екологічні, етичні та соціальні аспекти, військові дії, енергетична криза, глобальні епідемії. Висвітлено ключові характеристики сучасної маркетингової політики.

Аналіз імплементації наведених векторів розвитку маркетингу дав можливість виокреслити нові завдання для наукових досліджень багатофакторних впливів на контент сучасної маркетингової політики, яка б вирізнялася своєю динамічністю та релевантністю.

Посилання

Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавраш Ю.О. (2022). Маркетинг. Навчально-методичний комплекс : навч. посіб. для здобувачів, за спец. 073 «Менеджмент», освітні програми : «Логістика», «Менеджмент міжнаро-дного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування». Київ : КПІ ім. І. Сікорського, 298 с. URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/51077

Зозульов О.В. (2017). Маркетинг : сучасні концепції : навч. посіб. Київ : КНЕУ, 384 с. URL: https://share.google/f8WWoFd7O4W3Zebgs

Ілляшенко С.М. (2011). Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія. Суми : Універ. кни-га, 312 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990

Ковальчук О. (ред). (2011). Маркетинг : навч. посіб. Львів: Новий Світ-2000, 679 с. ISBN 966-418-131-7.

Кундря-Висоцька О.П., Демко І.І. (2021). Екологічна, соціальна та управлінська інформація (esg) в об-ліковій системі як інструмент верифікації концепції сталого розвитку. ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА ДІЯЛЬНІСТЬ : проблеми теорії і практики, No. 2(33). Pp. 554–565. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v2i33.207241

Куденко Н.В. (2018). Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Київ : КНЕУ, 252 с. URL: https://duikt.edu.ua/ua/lib/1/category/2141/view/1768

Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. (2018). Маркетинг : навч. по-сіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 216 с.

Панченко М.О. (2022). Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання. Маркетинг і цифрові технології [S.l.], Т. 6, №. 3, С. 45-51. URI: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/262

Пацалюк К.О. (2014). Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комуні-кацій. Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки, № 1. URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_83

Пронько Л.М., Токар К.С. (2022). Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності під-приємства. Ефективна економіка, № 4. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.4.73

Терехов Д. (2024). Управління онлайн-репутацією підприємства з використанням сучасних інструме-нтів контент-маркетингу. Сталий розвиток економіки, Вип. 1(48). С. 201-205. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28

Чміль, Г.Л. (2025). Формування маркетингової товарної політики підприємства для забезпечення стій-кості в умовах воєнного стану. Актуальні проблеми сталого розвитку, № 2(2). С. 209-217. DOI: https://doi.org/10.60022/2(2)-23S

Шумейко В.М. (2006). Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підп-риємств. Шумейко В.М.. Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. Київ : КНЕУ, Спец. вип. : Маркетинг : теорія і практика : в 2 т. Т. 2. С. 928–937. URI: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20295

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-14

Номер

Розділ

Наукові статті