ОПТИМІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.206.37-44Ключові слова:
інтегровані маркетингові комунікації, готельний бізнес, діджиталізація, рекламний бюджет, онлайн-платформи, оптимізаціяАнотація
У статті досліджено особливості впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій у готельному бізнесі в умовах цифровізації. Розглянуто актуальні інструменти онлайн-просування, структуру ринку готелів м. Львова та поведінкові особливості споживачів. Окреслено основні сегменти цільової аудиторії та визначено чинники конкурентоспроможності у сфері готельних послуг. Проведено оптимізацію рекламного бюджету для готелю «Супутник» із застосуванням методу лінійного програмування, що дозволило виявити ефективний медіа-мікс за критерієм максимального охоплення. Доведено, що впровадження мультиканальної стратегії з акцентом на цифрові канали сприяє підвищенню ефективності маркетингових витрат. Отримані результати можуть бути використані у практиці управління готельними підприємствами для підвищення їх ринкових позицій.
Посилання
Šerić, M. (2017). Relationships between social Web, IMC and overall brand equity: An empirical examination from the cross-cultural perspective. Eur. J. Mark, Vol. 51. No. 3. Pp. 646–667. DOI: https://doi.org/10.1108/EJM-08-2015-0613
Meng, Qi, Zulhamri Abdullah, Abdul Rahman, Saiful Nujaimi (2024). Navigating the Digital Landscape: Evaluating the Impacts of Digital IMC on Building and Maintaining Destination Brand Equity. Sustainability, No. 16(20). Art. 8914. DOI: https://doi.org/10.3390/su16208914
Dragin-Jensen, C., Post-Lundgaard, M., & Schnittka, O. (2923). Are You Instagram Worthy? An Analysis of Hotel- and User-Generated Content. In Proceedings of the EUROCHRIE 2023: Changing Realities, New Opportunities, Vienna, Austria, Pp. 4–16. URL: https://surl.li/hjissg
Kapoor, K.K., Tamilmani, K., Rana, N.P., Patil, P., Dwivedi, Y.K., Nerur, S. (2017). Advances in Social Media Research: Past, Present and Future. Inf. Syst. Front, Vol. 20. Pp. 531–558. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s10796-017-9810-y
Nicolau, J.L., Xiang, Z., & Wang, D. (2023). Daily online review sentiment and hotel performance. International Journal of Contemporary Hospitality Management, No. 36(3). Pp. 790–811. DOI: https://doi.org/10.1108/IJCHM-05-2022-0594
Luxamimongkolchai, Likasit and Nuangjamnong, Chompu (2023). Exploring the Impact of Digital Marketing and Services on Hotel Performance. SSRN. DOI: https://doi.org/10.2139/ssrn.4678035
Готелі Львова в центрі. (2025). URL: https://surl.li/gezyyl
Business to travel. URL: https://btot.com.ua/region_hotel/lviv
12 готелів Львова, де варто зупинитися хоч раз. URL: https://dovkola.media/11-hoteliv-lvova-de-varto-zupynytysia-khoch-raz/
Готель «Супутник». URL: https://suputnyk.lviv.ua
Grow your hotel business with Google Ads. URL: https://ads.google.com/hotels
Travel marketing: How hotels use Facebook and Instagram ads. URL: https://www.facebook.com/business/industries/travel
Boost program and advertising tools for partners. URL: https://partner.booking.com/en-gb/help/growing-your-business/boost-your-performance
Advertising Solutions for Hotels. URL: https://www.tripadvisor.com/ TripAdvisorInsights
Distribution of digital advertising spending in the travel and hospitality industry worldwide in 2024, by platform. Statista. URL: https://www.statista.com
Вітлінський В.В., Терещенко Т.О., Савіна С.С. (2016). Економіко-математичні методи та моделі: оп-тимізація : навч. посібник. Київ, 303 с. URL: https://surl.li/qxrrav
Іващук О.Т. (ред) (2008). Економіко-математичне моделювання : навч. посібник. Тернопіль, 704 с. URL: https://share.google/NMgCgOW0iYmJ9XF4b