ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В ЕКОНОМІЦІ ВРАЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.206.177-181Ключові слова:
комунікаційна політика, економіка вражень, маркетингові інструменти, емоційне залучення, омніканальна комунікація, цифровий маркетингАнотація
У статті досліджується трансформація комунікаційної політики підприємств в епоху економіки вражень. Мета дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій з формування комунікаційної політики підприємства з використанням маркетингових інструментів в епоху економіки вражень. Актуальність роботи зумовлена втратою ефективності традиційних підходів до комунікацій у гіперконкурентному середовищі та необхідністю створення емоційно насичених вражень замість простого інформування про продукт. Обґрунтовано фундаментальні зміни при переході від трансакційно-орієнтованих комунікацій до побудови цілісних емоційних екосистем. Розроблено методичні рекомендації формування комунікаційної політики, особливість яких полягає в послідовній інтеграції аналітичних, стратегічних та операційних процесів для створення персоналізованих вражень на кожній точці дотику з брендом.
Посилання
Pine, B.J., & Gilmore, J.H. (2019). The experience economy: Competing for customer time, attention, and money (Updated edition). Harvard Business Review Press. URL: https://surl.lt/iiriix
Schmitt, B.H. (2013). From atoms to bits to experience: The future of customer experience and experiential marketing. Journal of Consumer Psychology, Vol. 34(1). Pp. 148-158. DOI: https://doi.org/10.1108/S1548-6435(2013)0000010006
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2024). Marketing 6.0: The future is immersive. Wiley. ISBN 978-1-119-83521-9.
Tataryntseva, Y., Manoylenko, О., & Shmatko, N. (2024). Financial justification for the use of innovative digital marketing. Marketing and Management of Innovations, Vol. 15(3). Pp. 127-140. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.3-10
Tataryntseva, Y., & Kryvobok, R. (2024). Defining patterns in the implementation of digital marketing of innovative products in order to improve the level of financial results. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 4. No. 13(130). Pp. 110-117. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.309385
Татаринцева, Ю.Л. (2025). Стратегічне управління цифровим маркетингом із використанням класи-фікації вражень. Acta Academiae Beregsasiensis. Economics, № 10. С. 252-262. DOI: https://doi.org/10.58423/2786-6742/2025-10-252-262
Hsiao-Wen, M. & Chung, H. 2020. Customer engagement, customer equity and repurchase intention in mobile apps. Journal of Business Research, Elsevier, Vol. 121. Pp. 13-21. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.07.046
Lemon, K.N. & Verhoef, P.C. (2019). Understanding customer experience and the customer journey. Journal of Marketing, Vol. 80. Iss. 6. DOI: https://doi.org/10.1509/jm.15.0420
Labudova, L.(2024). Current Leading Social Media Platforms Used by Marketers and its Benefits. European Conference on Social Media, Vol. 11. No. 1. 394-401. DOI: https://doi.org/10.34190/ecsm.11.1.2383
Maulina, Anita & Fauzi, Mohammad. (2022). Customer Experience, Brand Image and Its Impact Towards Revisit Intention to Batavia Café Jakarta. Majalah Ilmiah Bijak, No. 19. Pp. 74-81. DOI: https://doi.org/10.31334/bijak.v19i1.1909
Kamkankaew, P., Thanitbenjasith, P., Sribenjachot, S., Phattarowas, V., Thanin, P. & Khumwongpin, S. (2025). The Future of Digital Marketing: What Lies Ahead? International Journal of Sociologies and Anthropologies Science Reviews, No. 5. Pp. 1-28. DOI: https://doi.org/10.60027/ijsasr.2025.5444
Thaichon, P., Phau, I. & Weaven, S.(2020). Moving from multi-channel to Omni-channel retailing: Special issue introduction. Journal of Retailing and Consumer Services, No. 65. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2020.102311
Keyser, A., Köcher, S., Alkire, L., Verbeeck, C. & Kandampully, J. (2019). Frontline Service Technology infusion: conceptual archetypes and future research directions. Journal of Service Management, No. 30. DOI: https://doi.org/10.1108/JOSM-03-2018-0082
Muminov, H.(2024). The future of ai in digital marketing trends and predictions for 2025. International Journal of Artificial Intelligence for Digital Marketing, No. 1. Pp. 1-7. DOI: https://doi.org/10.61796/ijaifd.v1i4.185
Grewal, D., Satornino, C., Davenport, Th. & Guha, A. (2024). How generative AI Is shaping the future of marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, No. 53. Pp. 1-21. DOI: https://doi.org/10.1007/s11747-024-01064-3