РОЛЬ БРЕНДИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.206.238-243Ключові слова:
брендинг, брендингові технології, конкурентоспроможність підприємства, бренд-стратегія, капітал бренду, цифровий брендингАнотація
У статті досліджено роль брендингових технологій у формуванні та підтриманні конкурентоспроможності сучасних підприємств. Детально охарактеризовано основні елементи та інструменти реалізації кожного компонента з урахуванням специфіки діяльності сучасних підприємств. Обґрунтовано необхідність системного впровадження брендингових технологій як інструменту підвищення конкурентних позицій підприємств у динамічному ринковому середовищі. Визначено ключові брендингові технології, які застосовуються підприємствами для зміцнення ринкових позицій. Систематизовано етапи формування бренд-стратегії та обґрунтовано їх вплив на конкурентоспроможність. Розроблено рекомендації щодо впровадження ефективних брендингових технологій на українських підприємствах з урахуванням сучасних ринкових викликів та цифрової трансформації економіки.
Посилання
Келлер К.Л. (2005). Стратегічний бренд-менеджмент : створення, оцінка та управління марочним ка-піталом. Київ: Companion Group, 704 с. URL: http://rua.pp.ua/strategicheskiy-brend-menedjment.html
Aaker, D.A. (1995). Building Strong Brands. New York: Free Press. ISBN 978-0-02-9001516.
Kapferer, J.-N. (2004). The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking. HEC Paris. URL: https://www.researchgate.net/publication/281803401_The_New_Strategic_Brand_Management
Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. (2012). Маркетинг підприємства: підручник. Київ: Центр учб. літ-ри, 612 с. ISBN 978-611-01-0337-4
Войчак А., Камишніков Р. (2005). Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Марке-тинг в Україні, № 2. С. 50–53.
Старостіна А.О., Зозульов О.В., Белявцев М.І. (2009). Маркетинг: навч. посібник. Київ: Знання, 518 с. ISBN 966-346-108-X
Окландер М.А. (ред) (2017). Цифровий маркетинг – модель маркетингу XXI сторіччя: монографія. Одеса: Астропринт, 292 с. URL: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7012?mode=full
Ілляшенко С.М. (2011). Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій, № 4(2). С. 64-74. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__10
Павленко А.Ф., Войчак А.В. (2003). Маркетинг: підручник. Київ: КНЕУ, 246 с. URL: https://studentbooks.com.ua/content/view/109/44/
Гаркавенко С.С. (2014). Маркетинг: підручник. 8-ме вид. Київ: Лібра, 384 с. URL: https://share.google/Z5NM0eM1FIYVI5OFj
Lehmann, D.R., Keller, K.L., & Farley, J.U. (2008), The Structure of Survey-Based Brand Metrics. Journal of International Marketing, Vol. 16. Iss. 4. Pp. 29-56. DOI: https://doi.org/10.1509/jimk.16.4.29
Keller, K.L. (1993). Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. Journal of Marketing, Vol. 57. Iss. 1. Pp. 1-22. DOI: https://doi.org/10.1177/002224299305700101