Проблеми і перспективи інтеграції України в світовий ринок освітніх послуг

Автор(и)

  • S. A. Shevcova Придніпровська державна академія будівництва і архітектури, Україна
  • E. R. Zhyvyca Придніпровська державна академія будівництва і архітектури, Україна
  • E. R. Syzova Придніпровська державна академія будівництва і архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.240418.23.48

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності модернізації освітньої системи України з метою поглиблення інтеграції в світовий ринок освітніх послуг. Вища освіта України в якості традиційного експортера на світовому ринку освітніх послуг стикається останнім часом з цілим рядом внутрішніх проблем. В основному, це складності в організації навчання іноземних громадян, а саме, в координації між державними інститутами, в системі стимулювання і підтримки університетів, в області імміграційної роботи, в області державних стандартів у викладанні мов навчання, в нормативній базі, в системі контролю якості освітніх послуг. Це обумовлює актуальність проведення досліджень в області пошуку ефективних методів стимулювання і розвитку експорту освітніх послуг. Мета статті полягає в тому, щоб на підставі аналізу тенденцій розвитку світового ринку освітніх послуг визначити основні проблеми і перспективи розширення експорту українських освітніх послуг, а також їх вплив на розвиток нашої економіки. У статті розглянуті тенденції розвитку сучасної освіти як однієї з найважливіших складових світового ринку торгівлі послугами. Визначено економічні та політичні вигоди від участі країни в світовому ринку освітніх послуг. Систематизовано чинники, що впливають на розвиток українського ринку освітніх послуг. Обґрунтовано необхідність розширення експорту українських освітніх послуг як одного з пріоритетних напрямків державної політики. Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості і конкурентоспроможності вітчизняної системи освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-24

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору