Перспективи розвитку іноземних готельних мереж в Україні

Автор(и)

  • O. M. Lozhachevska Національний транспортний університет, Ukraine
  • V. I. Shherban Національний транспортний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.290818.33.207

Ключові слова:

готель, готельна мережа, туризм, інвестиції, готельна послуга, готельний оператор

Анотація

У даній статті проведено аналіз сучасного стану готельних послуг України та розглянуто перспективи розвитку іноземних готельних мереж в Україні. Метoю статті є визначення можливостей розвитку іноземних готельних мереж в Україні. Таким чином, у ході аналізу визначено, що значущість розвитку готельних мереж для України визначається такими чинниками: наявність значного різноманітного туристичного потенціалу; тісний зв’язок готельних мереж із багатьма іншими галузями економіки, що дає можливість отримати мультиплікативний ефект; приближення до європейських та світових стандартів якості товарів та послуг і покращення комфортності життя для значних верств населення; збільшення валютних надходжень до країни, поповнення державного та місцевих бюджетів коштами, необхідними для подальшого розвитку національного господарства. У статті було визначено, що для того, щоб привабливість готельної індустрії України для міжнародних інвесторів зросла, стратегічними цілями інвестиційної політики у туризмі та готельному господарстві в Україні мають бути: формування сприятливого інвестиційного клімату, стимулювання припливу капітальних вкладень у реконструкцію і будівництво сучасних чотири- та п’ятизіркових готелів відповідно до міжнародних вимог та стандартів; інвестиційне забезпечення структурної перебудови готельного господарства за типізацією підприємств, місцем розташування; мобілізація всіх джерел інвестиційних ресурсів та їх ефективне використання, створення умов для нарощування внутрішніх інвестиційних ресурсів; організація туристичних та спортивних центрів та гірських баз, облаштування гірськолижних трас і підйомників на територіях пріоритетного розвитку туризму, у спеціальних економічних зонах, а також створення мотелів, кемпінгів упродовж транспортних коридорів; забезпечення розвитку промислової індустрії з випуску сувенірних виробів, рекламних проспектів, каталогів, путівників, туристичних атласів і карт, планів міст, календарів, плакатів та іншої рекламної продукції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-05

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору