Формування маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств при виведенні на цільові ринки нової продукції

Автор(и)

  • S. Ja. Kasjan Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Ukraine
  • G. V. Katranzhy Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30838/P.ES.2224.290818.162.218

Анотація

У статті удосконалено теоретико-методичні положення щодо маркетингових стратегій виведення на ринок нової продукції на основі стратегічного аналізу ринкової ситуації та результатів і специфіки маркетингового просування на вітчизняному ринку багатовантажних автомобілів. Стратегію челенджера слушно використовувати на зовнішньому ринку під час маркетингового просування асортименту цивільної автомобілебудівної продукції. Диференціація маркетингових стратегій при виведенні на ринок нової продукції потребує усебічної оцінки факторів маркетингового оточення для вибору найоптимальнішого виду стратегічних рішень. За елементами маркетингового комплексу керівництвом вітчизняних автозаводів застосовується маркетингова стратегія просування товару. Завдяки концентрованому маркетингу ПрАТ «АвтоКрАЗ» забезпечує собі міцну ринкову позицію у класі середньотоннажних бортових автомобілів. Проведено SWOT-аналіз у системі стратегічного маркетингу автомобілебудівного підприємства. Визначено, що вантажні автомобілі не розраховані на масового споживача. Сформовано стратегічну матрицю Ігоря Ансоффа щодо автомобілебудівного підприємства. При цьому запропоновано низку ключових напрямків маркетингових робіт. Встановлено, що автомобілебудівному підприємству доречно використовувати маркетингову інноваційну стратегію розвитку товару.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-29

Номер

Розділ

Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору