СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.193.3-7Ключові слова:
цифровий маркетинг, публічне управління, цифрові технології, електронні послуги, громадськістьАнотація
У статті описано сучасний стан цифрового маркетингу в органах публічного управління через призму українського додатку «Дія». Проаналізовано, як впровадження цифрових технологій сприяє підвищенню якості державних послуг та покращенню комунікації з громадянами. Вказано, що додаток «Дія» є яскравим прикладом стратегічного використання цифрових платформ для забезпечення швидкого доступу до послуг, спрощення адміністративних процесів та підвищення прозорості. Стаття визначає основні елементи цифрового маркетингу, які використовуються в публічному управлінні. Метою статті є дослідження сучасного стану цифрового маркетингу в органах публічного управління. Наведено основні досягнення додатку «Дія». Надано рекомендації щодо покращення доступності цифрових сервісів, що дозволить забезпечити однаковий доступ до послуг для всіх громадян та покращити користування.
Посилання
Державні послуги онлайн. Diia. URL: https://diia.gov.ua/.
Кількість користувачів Інтернету та соціальних мереж у всьому світі станом на липень 2024 ро-ку. Statista. URL: http://surl.li/yspdue.
Лепьошкіна Т. Я. Маркетинг як важлива складова політики органів місцевого самоврядування у сфері місцевого розвитку. Електронний журнал «Державне управління: удосконалення та розвиток». 2012. № 8. URL: http://surl.li/mlwtwi.
Придатько Е. Маркетинг територій в системі управління соціально-економічним розвитком громади. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2020. Т. 22, № 1. С. 81–89. URL: http://surl.li/dvxrsm.
Ромат Є. В. Маркетинг у публічному управлінні : монографія / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 288 с.
Усе про цифровий маркетинг. Канали, інструменти, формати. Speka.media. URL: http://surl.li/zdbroe.
Yankovets T. М., Vyshnevska M. О. Digital mar-keting: background, essence, management. EconomicDevelopment: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: «Publishing House «BaltijaPublishing», 2020. Р. 579–593.