Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 193 (2024)
№ 193 (2024)
Опубліковано:
2024-10-17
Весь випуск
Зміст
Вихідні дані
Наукові статті
СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Андрій Вербоватий
3-7
PDF
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІОЕКОНОМІЧНОЇ ПАРАДИГМИ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
Зоя Галушка, Назар Жук
8-12
PDF
МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Н. Євтушенко, І. Равікович, Л. Шишигіна
13-20
PDF
АНАЛІЗ ІНТЕГРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У МОТИВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Наталія Носань, Сергій Назаренко, Руслан Мусієнко
21-25
PDF
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ТРИГЕР МОДИФІКАЦІЇ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ І БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ І ГІПЕРКОНКУРЕНЦІЇ
К. Олійник
26-31
PDF
МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СЕРЕДЗЕМНОМОРСЬКОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Олександр Тимощук
32-36
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗЕЛЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Вероніка Чала, Богдан Демідов
37-45
PDF
СТРУКТУРНА ТРАНСФОРМАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ПІД ВПЛИВОМ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ
Богдан Зимогляд, Дмитро Нагорний
46-52
PDF
ПРІОРИТЕТИ МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Людмила Кудирко
53-59
PDF
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ВАНТАЖНИМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ З ОГЛЯДУ НА АСПЕКТИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Аліна Накалюжна
60-65
PDF
ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ПОСТКОНФЛІКТНИХ РЕГІОНІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
Вікторія Петренко, Алла Карнаушенко
66-73
PDF
РЕКОНСТРУКЦІЯ НЕЯВИХ КОАЛІЦІЙ ЗА ДОХОДОМ У КРАЇНАХ ЄС ТА ЄАВТ
Олексій Чугаєв, Наталія Резнікова
74-80
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНДИКАТОРНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
Ігор Богданюк
81-86
PDF
ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
Анна Вітюк
87-93
PDF
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЗАСАДИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК БАЗИСУ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
Олександр Демченко
94-101
PDF
АГРОКОНСАЛТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТАЛОГО СІЛЬСЬКОГО РОЗВИТКУ
Юрій Кирилов, Вікторія Грановська, Леся Кононенко
102-108
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ПРАКТИК ESG: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
Олег Лагодієнко
109-115
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ «КОНТРОЛІНГ» В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
Наталія Носач, Артур Єгіозар’ян, Євгенія Полякова
116-123
PDF
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Олена Пилипенко, Лариса Некрасенко, Евеліна Соколова
124-132
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОГРАМ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ірина Федорович, Роберт Григорян
133-137
PDF
РИНОК ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЦЕНТРІ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ЄС
Л. Шворак, Я. Гуменюк
138-143
PDF
ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
Світалан Богуславська, Олена Кравченко, Артем Русаловський
144-148
PDF
СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ЗБУРЕНЬ
Ольга Пирог, Катерина Дорошкевич, Артем Кіт
149-156
PDF
ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ЛАНДШАФТ УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА НАСЛІДКИ
Ірина Перевозова, Олексій Ластовець
157-162
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ВІДБУДОВИ: КРЕАТИВНІ РІШЕННЯ, ІННОВАЦІЇ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ
В. Данкевич, Є. Данкевич
163-168
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська