Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 193 (2024)
№ 193 (2024)
Опубліковано:
2024-10-17
Весь випуск
Зміст
Вихідні дані
Наукові статті
СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Андрій Вербоватий
3-7
PDF
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІОЕКОНОМІЧНОЇ ПАРАДИГМИ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
Зоя Галушка, Назар Жук
8-12
PDF
МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Н. Євтушенко, І. Равікович, Л. Шишигіна
13-20
PDF
АНАЛІЗ ІНТЕГРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У МОТИВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Наталія Носань, Сергій Назаренко, Руслан Мусієнко
21-25
PDF
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ТРИГЕР МОДИФІКАЦІЇ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ І БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ І ГІПЕРКОНКУРЕНЦІЇ
К. Олійник
26-31
PDF
МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СЕРЕДЗЕМНОМОРСЬКОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Олександр Тимощук
32-36
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗЕЛЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Вероніка Чала, Богдан Демідов
37-45
PDF
СТРУКТУРНА ТРАНСФОРМАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ПІД ВПЛИВОМ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ
Богдан Зимогляд, Дмитро Нагорний
46-52
PDF
ПРІОРИТЕТИ МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Людмила Кудирко
53-59
PDF
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ВАНТАЖНИМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ З ОГЛЯДУ НА АСПЕКТИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Аліна Накалюжна
60-65
PDF
ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ПОСТКОНФЛІКТНИХ РЕГІОНІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
Вікторія Петренко, Алла Карнаушенко
66-73
PDF
РЕКОНСТРУКЦІЯ НЕЯВИХ КОАЛІЦІЙ ЗА ДОХОДОМ У КРАЇНАХ ЄС ТА ЄАВТ
Олексій Чугаєв, Наталія Резнікова
74-80
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНДИКАТОРНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
Ігор Богданюк
81-86
PDF
ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
Анна Вітюк
87-93
PDF
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЗАСАДИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК БАЗИСУ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
Олександр Демченко
94-101
PDF
АГРОКОНСАЛТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТАЛОГО СІЛЬСЬКОГО РОЗВИТКУ
Юрій Кирилов, Вікторія Грановська, Леся Кононенко
102-108
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ПРАКТИК ESG: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
Олег Лагодієнко
109-115
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ «КОНТРОЛІНГ» В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
Наталія Носач, Артур Єгіозар’ян, Євгенія Полякова
116-123
PDF
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Олена Пилипенко, Лариса Некрасенко, Евеліна Соколова
124-132
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОГРАМ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ірина Федорович, Роберт Григорян
133-137
PDF
РИНОК ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЦЕНТРІ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ЄС
Л. Шворак, Я. Гуменюк
138-143
PDF
ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
Світалан Богуславська, Олена Кравченко, Артем Русаловський
144-148
PDF
СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ЗБУРЕНЬ
Ольга Пирог, Катерина Дорошкевич, Артем Кіт
149-156
PDF
ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ЛАНДШАФТ УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА НАСЛІДКИ
Ірина Перевозова, Олексій Ластовець
157-162
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ВІДБУДОВИ: КРЕАТИВНІ РІШЕННЯ, ІННОВАЦІЇ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ
В. Данкевич, Є. Данкевич
163-168
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська