СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ІННОВАЦІЙНОГО КОЛЕКТИВУ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.194.92-95Ключові слова:
соціалізація, мотиви, стимули, ефект, особистість, психологічні рисиАнотація
Дана стаття присвячена висвітленню соціально-психологічних аспектів формування ефективного інноваційного колективу, здатного вирішувати складні завдання, які ставить перед організацією зовнішнє ринкове оточення. Встановлено, що основою формування відповідного колективу є індивідуальні особливості працівників, а саме їх мотиви до праці, які проявляються у досягненні ними якісно відмінних професійних результатів. Розглянуто природу формування мотивів особистості в процесі її соціалізації та їх взаємозв’язок зі стимулами. Окреслено значення розроблення дієвої системи мотивації персоналу для діяльності вітчизняних підприємств та визначено елементи зарубіжних моделей менеджменту, які доцільно впровадити у національній системі управління з метою підвищення продуктивність праці і загальної результативність організації.
Посилання
Євтушенко Г.І., Ватоян А.М., Єрьоміна М.А. Формування колективу організації як основа ефективно-го управління персоналом. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2019. № 36. С. 87-93.
Кальніцька М.О. Вплив організаційної культури на інноваційний потенціал підприємства. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Менеджмент інновацій. 2015. Випуск 5. С. 60-70.
Кучеренко А. Тимбілдинг як інноваційний метод ефективного розвитку колективу. Вересень: науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. 2022. Том № 1 (92). С. 98-104.
Нейчук-Хрущ М., Конахович В. Інноваційні підходи до формування бізнес-процесів як структурного елементу інтелектуального капіталу підприємства. Економіка та суспільство. 2024. № 59. URl: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3371/3298
Ткачук М.П., Князевич А.О. Формування ефективної системи управління трудовим колективом. Еко-номіка та держава. 2021. № 2. С 35-41.
Шипуліна Ю.С. Вплив інноваційної культури на організацію і результативність діяльності підприємс-тва-інноватора. Прометей: регіональний збірник наукових праць з економіки. 2013. №3 (12). С. 77-83.
Шипуліна Ю.С. Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2010. №2. С. 132-138.
Шпортько Г.Ю., Карабаш А.Г. Дослідження формування ефективної управлінської команди. Економі-ка та суспільство. 2021. Випуск 25. URl: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/246/234