МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ AR І VR В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.194.114-119Ключові слова:
технології доповненої реальності, віртуальної реальності, маркетинг, стратегіяАнотація
Актуальність роботи зумовлена тим, що в умовах цифровізації економіки за допомогою AR і VR бізнес може створювати унікальні пропозиції для кожного клієнта, підвищуючи рівень задоволеності та лояльності. Метою статті є дослідження можливостей та перспектив використання технологій доповненої (AR) і віртуальної реальності (VR) у маркетингових стратегіях сучасного бізнесу. Наукове дослідження включає практичні приклади використання AR і VR у реальних маркетингових кампаніях. У статті зазначено потенційні тенденції розвитку AR і VR у сфері маркетингу та їх вплив на конкурентоспроможність бізнесу в умовах цифрової економіки. Визначено виклики, з якими стикаються компанії під час впровадження цих технологій, та розроблено рекомендації щодо їх подолання. Результати дослідження можуть допомогти бізнес-структурам краще орієнтуватися в можливостях AR і VR, сприяючи адаптації до нових реалій ринку. Перспективами подальших досліджень є розробка методу оцінки ефективності AR/VR-кампаній.
Посилання
Yunrong, Yan. (2023). Opportunities and Challenges of Enterprise Digital Transformation. BCP business & management, No 1. P. 112-124 DOI: https://doi.org/10.54691/bcpbm.v44i.4903
Antony, Dhason. (2022). Challenges, opportunities and remedies of business and economics in the digital era: an overview. Іnternational journal of scientific research, DOI: https://doi.org/10.36106/ijsr/5223383
Antonios, G., Zairis, A. (2022). Digital Innovation: The Challenges of a Game-Changer. Proceedings of the 17th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, Vol. 17 No. 1 DOI: https://doi.org/10.34190/ecie.17.1.774
Sayudin, S. (2023). Innovation Strategy and Product Development to Increase Company Competitiveness in Digital Era. Eduvest, Vol. 1. Pp. 1-15. DOI: https://doi.org/10.59188/eduvest.v3i5.814
Латишев К., Мороз О., Білик М. (2023). Модель реалізації комунікаційної стратегії брендів у цифро-вому середовищі. Вісник Хмельницького національного університету, № 3(318). C. 186-191 DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-29
AR та VR як бренди почали їх використовувати. URL: https://gwaramedia.com/ar-y-vr-yak-brendy-pochaly-yih vykorystovuvaty/
Клієнти готові платити більше, якщо продукт можна оцінити в доповненій реальності. URL: https://forbes.ua/business/klienti-gotovi-platiti-bilshe-yakshcho-produkt-mozhna-otsiniti-v-dopovneniy-realnosti-chas-vprovaditi-ii-v-e-commerce-09042021-1328
Білик М.Ю., Мороз О.В., Латишев К.О. (2024). Використання штучного інтелекту в маркетинговій дія-льності підприємств. Ефективна економіка, Вип. 1. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.49