НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30838/EP.196.35-39

Ключові слова:

нейромаркетинг, нейромаркетингові комунікації, поведінка споживачів, принципи нейромаркетингових досліджень, інструменти нейромаркетингових досліджень

Анотація

В статті розглянуто нейромаркетинг як відносне нове інноваційне направлення в сучасному маркетингу. Вивчено головні принципи наукових досліджень в нейромаркетингу, які допомагають більш глибоко розуміти, як споживачі обирають те чи інше рішення стосовно своєї покупки, сприяють покращенню бізнесу компанії та підвищенню результативності маркетингових стратегій, розширюють сфери застосування нейромаркетингу у споживацької поведінки. Представлено зміст інструментальних методів оцінки нейромаркетингу, таки як магнітно-резонансна томографія, функціональна магнітно-резонансна томографія, електроенцефалографія, детектор брехні, face-reading, eye-tracker, які дозволяють вимірювати нейрологічні реакції, що є корисним для оптимізації стратегій маркетингу. Розкрито шляхи вирішення проблем та недоліків нейромаркетингу, які виникли на даний час. Запропоновано кроки щодо подальшого результативного розвитку нейромаркетингу.

Посилання

Льюіс Д. (2015). Нейромаркетинг у дії. Як проникнути в мозок покупця. URL: https://leader-books.com.ua/biznes-ta-ekonomika/marketing-ta-reklama/internet-marketing/nejromarketing-v-diyi-yak-proniknuti-v-mozok-pokupcya-devid-lyuyis

Линдстром М. (2006). Brand Sense. Відчуття бренду: створюємо потужні бренди за допомогою доти-ку, смаку, запаху, зору та звуку. Kogan Page Publishers, 237 с. URL: https://books.google.com.ua/books?id=tzPrvHf2WIAC&printsec=frontcover&hl=ru#v=onepage&q&f=false

Прает Д.В. (2012). Несвідомий брендинг. Використання в маркетингу новітніх досягнень нейробіоло-гії. St. Martin's Publishing Group, 288 с. URL: https://books.google.com.ua/books?id=sPCCgBRoQ18C&printsec=frontcover&hl=uk#v=onepage&q&f=false

Трайндл А. (2007). Нейромаркетинг. Візуалізація емоцій. Trauner Verlag + Buchservice; 3rd edition, 126 с. URL: https://books.google.com.ua/books/about/Neuromarketing.html?id=BEOqMwAACAAJ&redir_esc=y

Жмай О.В. (2018). Становлення та розвиток концепції нейромаркетингу в сучасних умовах. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, Том. 17. Вип. 1(38). С. 157-170. URL: http://rinek.onu.edu.ua/article/view/135569/136394

Курбан С.О. (2017). Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку. Інтегровані комуні-кації, Вип. 3. С. 21-27. URL: https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/59/42

Ільченко К. (2020). Що таке нейромаркетинг і для чого він потрібен бізнесу. URL: https://neuro-knowledge.com/uk/what-is-neuromarketing/

Шепа Х. (2020). Нейромаркетинг або як реклама маніпулює вашою свідомістю. URL: https://pershij.com.ua/neiromarketynh-abo-iak-reklama-manipuliuie-vashoiu-svidomistiu/

Митрошина Н. (2022). Нейромаркетинг у бізнесі й продажах. URL: https://torgsoft.ua/articles/stati/neuromarketing/

Іванина Р., Міщенко С. (2023). Нейромаркетинг: що це, методи та завдання. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/nejromarketing

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-17

Номер

Розділ

Наукові статті