Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 196 (2024)
№ 196 (2024)
Опубліковано:
2025-01-17
Весь випуск
Зміст
Вихідні дані
Наукові статті
ВИКЛИКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: КАДРОВІ, АДМІНІСТРАТИВНІ ТА ОПЕРАЦІЙНІ АСПЕКТИ
Валерія Дроздова, Олександра Шаповалова, Дарія Лагно
3-9
PDF
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Дмитро Дячков, Владислав Синенко
10-18
PDF
РЕБРЕНДИНГ МІСТА ДНІПРА КРІЗЬ ПРИЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО БАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ЙОГО ПОВОЄННОГО РОЗВИТКУ
Євген Карасьов, Ольга Матвеєва
19-28
PDF
ІНВЕСТИЦІЇ В ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ: ШЛЯХ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Марина Кондрашова, Олександр Кондрашов, Лариса Мех
29-34
PDF
НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Наталія Кухарська
35-39
PDF
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ПОСТАЧАННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ
Ольга Лега, Ігор Сіренко, Ярослав Тараненко
40-49
PDF
ПОЄДНАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ КОПІРАЙТЕРА ТА МОЖЛИВОСТЕЙ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Ігор Лядський, Ольга Решетнікова, Володимир Писаренко
50-54
PDF
ЕКАУНТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ
Анна Максименко
55-60
PDF
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА: КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Ольга Маслак, Дарина Смірнова
61-66
PDF
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Наталія Овсієнко, Володимир Овсієнко
67-72
PDF
КОРПОРАТИВНІ ІННОВАЦІЙНІ КЛАСТЕРИ БНП
Микола Поворозник
73-77
PDF
ІСТОРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПОЗИЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІСТОРИЧНОЇ ДУМКИ
Людмила Прицюк
78-83
PDF
ГАЛУЗЕВИЙ АНАЛІЗ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ ТА СИСТЕМИ КОМПЕНСАЦІЙ: ФАКТОРИ ВПЛИВУ ТА ІНСТРУМЕНТИ
Ольга Рябкова
84-90
PDF
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ АГРОКОНСУЛЬТУВАННЯ
Віра Савченко, Леся Кононенко
91-96
PDF
ЗБАЛАНСОВАНА СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Леся Сакун, Лариса Сухомлин, Юлія Шилова
97-104
PDF
ПЕРЕХІД ДО ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
Лариса Саркісян
105-110
PDF
СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
Ірина Тесленок, Ніна Павлішина, Юрій Железняк
111-116
PDF
ВАРІАТИВНІ СЦЕНАРІЇ РОЗБУДОВИ ПОСТНЕОЛІБЕРАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПОРЯДКУ
Володимир Хоманець
117-122
PDF
УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МЕДИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ РЕСУРСІВ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Олександра Худоба, Марія Юкало
123-127
PDF
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДЛЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ
Елвін Янгулов
128-136
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Ольга Гірна, Остап Петляківський
137-143
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Дмитро Барабась, Петро Банщиков, Інна Віннікова
144-151
PDF
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ІНВЕСТУВАННЯ ЗА УМОВ ПОСИЛЕННЯ ВИКЛИКІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Олена Баула, Олена Лютак
152-158
PDF
РЕЕМІГРАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО КАПІТАЛУ ЯК СКЛАДОВА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ СФЕРИ БУДІВНИЦТВА
Галина Гаман
159-164
PDF
ПОНЯТТЯ ТА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ
Раіса Грінченко, Ольга Колібабчук
165-170
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ НАСЕЛЕННЯ В ДЕРЖАВНІЙ ПОЛІТИЦІ
Лілія Ключник, Галина Горин
171-177
PDF
CRM ТА CDP ЯК ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ
Оксана Кобилюх
178-186
PDF
СЦЕНАРІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СИСТЕМИ ДО 2050 РОКУ
Альона Корогод
187-192
PDF
ОНЛАЙН-РИТЕЙЛ: ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ ТА ВИДИ
Олександр Лубянський
193-198
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Владислав Пасенко, Марина Лещенко
199-204
PDF
РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Роман Рудик, Світлана Кропельницька
205-211
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО РОЗВИТКУ НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Марія Самофалова
212-216
PDF
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ У РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Максим Слатвінський
217-224
PDF
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПОШИРЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОНДОВИЙ РИНОК: НА ПРИКЛАДІ АКЦІЙ АМЕРИКАНСЬКОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ КОМПАНІЇ TESLA
Лідія Слюсарчук, Іван Діденко
225-230
PDF
ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
Олександр Чабаненко
231-236
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ФОНДОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Уляна Андрусів, Анжела Черчата, Юлія Орловська
237-243
PDF
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЯХ У КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Ганна Кондратьєва
244-248
PDF
ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ: ІНДЕКС ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ
Катерина Корсунова
249-257
PDF
БАЛАНС ІНТЕРЕСІВ У ДОБУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ: ЕЛЕКТРОННА ДЕМОКРАТІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ
Галина Євсєєва, Валерій Вечеров
258-263
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Олексій Курцев, Євген Пурей
264-271
PDF
РОЛЬ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Олена Приятельчук
272-277
PDF
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ
Олександр Хадарцев
278-283
PDF
ПІДВИЩЕННЯ СТАЛОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЄС НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ
Ірина Тараненко
284-290
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська