ПОЄДНАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ КОПІРАЙТЕРА ТА МОЖЛИВОСТЕЙ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30838/EP.196.50-54

Ключові слова:

соціальний інтелект, маркетинг, копірайтинг, бізнес у соціальних мережах, нейромережі, інтернет-маркетинг, ChatGPT, реклама

Анотація

У сучасному цифровому середовищі соціальні медіа стали невід'ємною частиною бізнес-стратегій, а ефективність їх використання залежить від здатності компаній приваблювати і утримувати увагу цільової аудиторії. У цьому контексті копірайтинг відіграє ключову роль, оскільки допомагає формувати імідж бренду, викликати емоції та спонукати до дії. Однак, традиційні методи написання контенту, хоча й залишаються важливими, вже не можуть задовольнити зростаючі вимоги швидко змінюваного середовища соціальних медіа. З розвитком штучного інтелекту з'являються нові можливості для оптимізації SMM-стратегій. Нейромережі здатні аналізувати великі обсяги даних, виявляти патерни поведінки споживачів та створювати персоналізований контент. Однак, для того щоб максимально використати потенціал цих технологій, необхідно поєднати їх з соціальним інтелектом копірайтера — здатністю розуміти, інтерпретувати та враховувати людські емоції, потреби та мотивацію. У цій публікації ми розглянемо, як синергія між соціальним інтелектом копірайтера та можливостями нейромереж може суттєво підвищити ефективність бізнесу у соціальних мережах. Вивчаючи практичні приклади та інноваційні підходи, ми даємо відповідь на питання, яким чином цю комбінацію можна реалізувати для досягнення максимальних результатів у сфері цифрового маркетингу.

Посилання

Венгер Є., Нікульча В. (2023). Особливості використання штучних нейронних мереж у цифровому маркетингу. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, №. 316(2). С. 312-318. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-49

Ільченко Т.В., Довга О.В. (2021). Копірайтинг в інтернет-маркетингу. Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу: матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Дніпро: ПП Інтеграл, С. 81-84. URL:http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6417

Лядський І.К., Сенько І.М., Потапюк І.П. (2024). Вплив соціального інтелекту на продуктивність пере-бування людини у соціальних медіа. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, № 1(11). С. 38-48.

Наливайко О.О. (2023). Перспективи використання нейромереж у вищій освіті україни. Інформаційні технології і засоби навчання, Том. 97. № 5. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v97i5.5322

Решетнікова, О., Боровик, Т., Сенько, І. (2024). Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просу-вання бренду та підвищення обсягів збуту. Економіка та суспільство, Вип. 65. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-128

Терехов Д. (2023). Сучасний інтернет-маркетинг з використанням технологій штучного інтелекту. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, № 324(6). С. 169-173. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-27

Ткачук, С., Стахурський, В. (2023). Роль та значення копірайтингу в маркетингу. Економіка та суспі-льство, Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-14.

Develi A., Pekkan N. U. and Cavus, M. F. (2022). Social Intelligence at Work and Its Implication for Organizational Identification: A Sectoral Comparison. Independent journal of management & production, Vol. 13. Pp. 364-383.

Gupta, S., De, M.M., & Sinha, S. (2021). Theoretical architecture of social intelligence. International Journal of Emerging Technologies and Innovative Research, Vol. 8(5). Pp. 525-534.

Palaščáková D., Liadskyi I., Senko I. (2023). Gender aspects of social intelligence management in the context of entrepreneurial and civic engagement. Journal of Women's Entrepreneurship and Education, Pp. 92-108. DOI: https://doi.org/10.28934/jwee23.pp92-108

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-17

Номер

Розділ

Наукові статті