МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30838/EP.196.67-72

Ключові слова:

маркетингові стратегії, маркетингове планування, інтернет-маркетинг, цифрові інструменти, просування товарів, SEO, SMM, контент-маркетинг, ROI, KPI, маркетингові метрики

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням визначення сучасних стратегій маркетингового просування товарів і послуг в інтернет-середовищі. Розглянуто ключові інструменти, такі як пошуковий маркетинг, соціальні мережі, контент- і email-маркетинг. Визначено особливості їх використання в умовах зростаючої динаміки цифрового ринку. Проаналізовано методи оцінки ефективності маркетингових кампаній, зокрема KPI, ROI, CR, CTR. Виокремлено ключові виклики для бізнесу, пов’язані з адаптацією до змін поведінки споживачів і інтеграцією новітніх технологій, таких як штучний інтелект. Запропоновано рекомендації для оптимізації комунікаційної стратегії, зокрема через комплексне використання доступних цифрових інструментів. Отримані результати дослідження спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємств і вдосконалення їхньої діяльності в інтернет-просторі.

Посилання

Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І., (2019). Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Ки-їв:КМ-БУКС, 224 с.

Котлер Ф., Армстронг Г. (2020). Основи маркетингу. Київ: Діалектика. 880 с.

Ніколаєва О.Г., Карачевцев А.Ю. (2023). Формування стратегії інтернет-маркетингу сучасного підп-риємства. Наукові тренди постіндустріального суспільства: матеріали IV Міжнародної наук. конференції (м. Суми, 31 березня, 2023 р.). Вінниця: Європейська наукова платформа. C. 35-39.

Слободяник А.М., Могилевська О.Ю., Л.В. Романова Л.В., СальковаІ.Ю. (2022). Digital-маркетинг: те-орія і практика: навч. посібник. Київ: КиМУ. 228 с.

Чаффі Д., Сміт П. (2017). Досконалість цифрового маркетингу: планування, оптимізація та інтеграція інтернет-маркетингу. 5-те вид. Київ: Логос. 691 с.

Чаффі Д., Елліс-Чедвік Д. (2019). Цифровий маркетинг: стратегія, реалізація та практика. Київ: Логос. 742 с.

Карпенко Н.В., Іваннікова М.М., Яловега Н.І., Білоусько Т.М., Захаренко-Селезньова А.М. (2023). Ін-новаційні маркетингові технології для підприємств малого бізнесу. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. Видавничий дім «Гельветика». № 3(109). С. 46–53. DOI: https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-3-7

Олешко Т.І., Касьянова Н.В., Смерічевський С.Ф. (2022). Цифрова економіка: підручник. Київ: НАУ. 200 с. URL: https://griml.com/vIz3S

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-17

Номер

Розділ

Наукові статті