УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.30838/EP.201.378-384Ключові слова:
управління конкурентоспроможністю, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова комунікаційна активність, промислове підприємствоАнотація
У статті запропоновано авторський підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства з використанням інструментарію маркетингової комунікаційної політики. Досліджено канали комунікації, які впливають на прийняття споживацького рішення про купівлю продукції підприємства, та зроблено висновок про необхідність розробки ефективної маркетингової комунікаційної політики, яка сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано і розраховано коефіцієнти маркетингової комунікаційної активності для промислових підприємств ПАТ «Дніпроважмаш», ПАТ «ДАЗ», ТОВ «ДЗБО» та МНПК «ВЕСТА», що дозволило здійснити оцінку комунікаційної складової конкурентоспроможності та рекомендувати заходи для удосконалення комунікаційної політики для підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Посилання
Ільченко, Т.В., Помазан, Л.М. Маркетингова комунікаційна політика: сутність та особливості на про-мисловому підприємстві. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-47
Ковальчук, С.В., Цурська, Б. Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 6. С. 125–129. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2020-288-6-19
Романенко, Л.Ф. Маркетингові комунікації та оцінка їх ефективності. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2022. Вип. 21. Ч. 2. C. 96-98. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_21/2/25.pdf
Хамініч, С.Ю., Мартиросова, К.Є., Сокол, П.М. Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств. Економічний простір. 2016. № 107. C. 250-259. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_107_26.
Кузьмак О. Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкункурентних пози-цій підприємства в умовах ірраціональної поведінки споживачів. Економічний форум. 2022. № 4. С. 74-82. DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-4-9
Панченко Г.С. Маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємст-ва. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2022. №1 (22). С. 72-80. DOI: https://doi.org/10.31474/1680-0044-2020-1(22)-72-80
Якубенко Ю., Кобернюк С. Інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємств засо-бами маркетингових комунікацій. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. № 316 (2). С. 274–280. DOI: 10.31891/2307-5740-2023-316-2-44 .
Веб-сайт МНПК «ВЕСТА». URL: https://westa.ua/ua
Петруня Ю.Є., Яременко С.С. Маркетингова комунікаційна діяльність машинобудівного підприємст-ва. Європейський вектор економічного розвитку. 2013. № 2 (15). С. 196-204. URL: https://eurodev.duan.edu.ua/images/PDF/2013/2/24.pdf