Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 201 (2025)
№ 201 (2025)
Опубліковано:
2025-06-10
Весь випуск
Зміст
Вихідні дані
Наукові статті
ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ В РЕГІОНІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ ПОПАРНИХ ПОРІВНЯНЬ
Ігор Андрійчук, Віталій Ткачук
3-8
PDF
ОБЛІКОВІ ТА ПОДАТКОВІ АСПЕКТИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
Інна Афанас’єва, Оксана Попович, Анастасія Віннічук
9-13
PDF
СТРАТЕГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Анастасія Безхлібна, Тетяна Кукліна, Світлана Журавльова
14-21
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ РЕКЛАМНИХ ПРАКТИК ТА ПР-СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
Олена Бучинська
22-29
PDF
СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ІТ-СЕКТОРІ
Олена Гарматюк, Олеся Караман
30-36
PDF
ІНСТИТУЦІОНАЛЬНЕ ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Оксана Гончаренко, Валерій Воздвиженський
37-41
PDF
КРЕАТИВНА НЕО-ЕКОНОМІКА ТА ЕТИКА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ЗМІН: ЦИФРОВИЙ, ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТИ БІЗНЕСУ
Андрій Данкевич, Ірина Ганжуренко, Віталій Данкевич
42-50
PDF
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДИНАМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ
Юлія Джерелюк, Микола Новіцький
51-56
PDF
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПРИ ВИХОДІ ПРОДУКТУ НА ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ
Анна Діченко
57-60
PDF
МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ
Олександр Дудник
61-66
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ПЕРСОНАЛ» У СУЧАСНОМУ УПРАВЛІНСЬКОМУ ДИСКУРСІ
Ольга Євтушенко, Артем Глухий
67-72
PDF
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК МЕХАНІЗМ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ТА ПРОМИСЛОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
Анна Зайцева
73-78
PDF
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ УКРАЇНСЬКИХ IT-КОМПАНІЙ: ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
Наталія Коваленко, Олександр Юрченко
79-84
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРИФРОНТОВІЙ ЗОНІ
Владислав Корольков, Ірина Скляр
85-91
PDF
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНОСТЬ: ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ
Олена Кравченко, Ангеліна Зінченко
92-95
PDF
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вікторія Кулик, Богдан Похідня
96-99
PDF
МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОВОЧІВНИЦТВА У ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВАХ УКРАЇНИ
Вікторія Лазебник, Олена Нагорна
100-105
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ЦИФРОВОЇ ДИПЛОМАТІЇ В КОНТЕКСТІ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ТА МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН: КЕЙС УКРАЇНИ
Ірина Максимова, Наталія Шелудякова, Кіра Вишневська, Володимир Кулішов
106-114
PDF
ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ІТ-СФЕРИ
Роман Мірошник, Ігор Скабара, Юрій Артимишин
115-120
PDF
ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ МЕБЛЕВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ СЕРЕДОВИЩА
Роман Мірошник, Денис Шовкопляс
121-126
PDF
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЯК НОВИЙ АКЦЕНТ В КОНЦЕПЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ БІЗНЕСУ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ
Максим Олійник
127-131
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЯК СПОСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ЧАС ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Андрій Поліванцев
132-137
PDF
КРЕАТИВНИЙ КОНТЕНТ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК СТРАТЕГІЯ БРЕНДИНГУ
Ольга Решетнікова, Тетяна Дядик, Вікторія Даниленко
138-143
PDF
ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВО–ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДЯН В УКРАЇНІ
Олександр Рудик
144-149
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СЕГМЕНТАЦІЇ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО ПОРТФЕЛЯ
Інна Рудь, Владислав Бєлуха
150-155
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ
Максим Сидоров
156-159
PDF
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНЕ ІНВЕСТУВАННЯ ЯК ДРАЙВЕР СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІОЕНЕРГЕТИКИ
Ганна Сиротюк
160-166
PDF
СИНЕРГІЯ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ДІАГНОСТИЧНИХ ПРОЦЕДУР У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Олена Сіренко, Роман Яковенко
167-174
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
Анатолій Соколов
175-179
PDF
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ: СУТНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ
Ангеліна Сотник, Ганна Ткачук, Володимир Виговський
180-187
PDF
РОЛЬ PUBLIC RELATIONS У ФОРМУВАННІ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ
Вікторія Стамат, Аліна Сич
188-194
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В ПОВОЄННОМУ ВІДНОВЛЕННІ УКРАЇНИ
Яніна Барибіна, Роман Михайловин
195-202
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЛЬНИХ ТЕОРІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ
Ганна Суріна, Наталія Мірошкіна, Олег Легін
203-212
PDF
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ
Олексій Томілін, Ян Сидоренко, Олег Чупир
213-219
PDF
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СТІЙКОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Борис Філатов, Давід Клімов
220-224
PDF
ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДЯН – ГОЛОВНА СКЛАДОВА В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Павліна Фугело, Світлана Савіцька
225-229
PDF
РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛАЄНС-ІНДИКАТОРІВ ДЛЯ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗРІЛОСТІ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
Артем Хаванов
230-233
PDF
МЕТОДИ ОЦІНКИ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ АГРОБІЗНЕСУ
Володимир Ходаківський
234-240
PDF
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ МОДЕЛЮВАННІ СЦЕНАРІЇВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
Світлана Щербініна, Олена Шевченко
241-245
PDF
КАТЕГОРИЗАЦІЯ ДІЄТИЧНИХ ДОБАВОК: ПОРІВНЯННЯ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Андрій Черній
246-252
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ЯК АНАЛІТИЧНОЇ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Ганна Ступнікер, Тетяна Радкевич, Наталія Зозуля
253-258
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ВИМІР (НА ПРИКЛАДІ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ)
Андрій Андрейченко, Сергій Журило, Олексій Подмазко
259-263
PDF
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Юрій Богач
264-268
PDF
БІРЮЗОВИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЯМИ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ ДЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Світлана Боліла
269-274
PDF
ОПИС ТА АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЧОТИРЬОХ СЦЕНАРІЇВ ДІЯЛЬНОСТІ ТзОВ «ФАВБЕТ» НА ПЕРІОД 2025-2029 РОКІВ
Лілія Бублик, Марія Весоловська
275-280
PDF (English)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Антоніна Вітюк, Юлія Федченко, Надія Коновенко
281-287
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗЕЛЕНИХ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ЄС У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ЗЕЛЕНОГО РОЗУМНОГО ТРАНСПОРТУ
Олексій Гончаров, Наталія Гончаренко
288-296
PDF (English)
МОНІТОРИНГ ПОВЕДІНКОВИХ МОДЕЛЕЙ ОРГАНІЗАЦІЙ: СТРАТЕГІЯ, АНАЛІТИКА ТА РОЗВИТОК
Вікторія Даценко, Артур Караянц
297-303
PDF
ОБҐРУНТУВАННЯ ВИКЛИКІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
В'ячеслав Іванченков
304-310
PDF
КЛЮЧОВІ ЕЛЕМЕНТИ ЕФЕКТИВНОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Сергій Калініченко
311-316
PDF
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВА
Микола Кальченко
317-321
PDF
РОЛЬ ПРОМИСЛОВИХ ІННОВАЦІЙ У ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Сергій Кірієнко
322-329
PDF
МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО ТА КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОГО НОТАРІАТУ: ПОРІВНЯЛЬНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ
Олександр Красногор
330-337
PDF
ІНДЕКС САБОТАЖУ ЕЛЕКТРОННОЇ ДЕМОКРАТІЇ ЯК ІНДИКАТОР ІНСТИТУЦІЙНОГО БЛОКУВАННЯ Е-УЧАСТІ
Катерина Ларіонова
338-342
PDF
АУДИТ ДОГОВІРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА: ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛАЄНСУ
Ольга Лега, Ігор Сіренко
343-349
PDF
ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Дмитро Липовий
350-354
PDF
ПІДХОДИ ДО ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУДОВО-ЕКСПЕРТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Тетяна Міщенко
355-363
PDF
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Станіслав Халін
364-369
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЯК ПРОЯВ ЗАГОСТРЕННЯ РИЗИКОГЕННОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ СТАЛИХ БІЗНЕС-ПРАКТИК В УМОВАХ ЦИФРОВОГО ПЕРЕХОДУ
Анастасія Цибуляк
370-377
PDF
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
Світлана Яременко
378-384
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська