Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 142 (2019)
№ 142 (2019)
Опубліковано:
2019-12-19
Економічна теорія та методологія досліджень
Інноваційно-інвестиційна ініціатива у контексті біхейвіористської теорії
O. V. Yermoshkina, S. V. Yatsentyuk
5-14
PDF
Міжнародна економіка і зміни геоекономічного простору
Чинники, що впливають на вибір країни-реципієнта для здійснення прямого інвестування китайськими багатонаціональними підприємствами
L. A. Ukrainets
15-32
PDF
Стратегічні підходи та ключові напрями забезпечення митних інтересів держави
S. V. Shevchuk
33-52
PDF
Проблеми національної та регіональної економіки
Мотивація молодих фахівців: особливості, рекомендації
N. S. Danilevich, O. M. Poplavska, Yu. O. Puzirevska
53-64
PDF
Основи реалізації державної політики органами влади щодо протидії інформаційним загрозам в Україні
R. Yu. Prav
65-77
PDF
Підхід до оцінки регуляторної політики та її впливу на розвиток економіки
A. V. Razumova
78-87
PDF
Соціально-економічна сутність та функції мінімальної заробітної плати в системі збереження якості людського потенціалу регіонів України
T. M. Stepura, O. I. Matiychuk
88-100
PDF
Фінанси та інвестиційно-будівельна діяльність
Характерні риси та діагностика фінансової кризи
V. Z. Bugai, A. D. Onipko
101-111
PDF
Основні напрями збереження фінансової стійкості підприємства в умовах кризи
V. Z. Bugai, E. O. Riezanov
112-122
PDF
Моделювання обліково-аналітичної системи кредитної спілки
O. O. Nesterenko
123-135
PDF
Організаційні засади проведення аудиту фінансових результатів діяльності підприємства
N. Yi. Radionova, I. S. Haidei
136-148
PDF
Економіка підприємства та просторово-кластерний бізнес
Проблеми забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства
T. V. Grinko, A. V. Dudnichenko
149-160
PDF
Економічна безпека торговельного підприємства з позиції системного підходу
O. V. Illiashenko
161-171
PDF
Організаційно-економічний механізм маркетингу на підприємствах промислового виробництва в сучасних умовах виробничо-ринкового середовища та його удосконалення
T. V. Lyadenko
172-184
PDF
Внутрішній контроль соціального капіталу торговельних підприємств
M. O. Melnuchyk
185-195
PDF
Економічне обґрунтування побудови систем адміністрування в управлінні підприємствами та в державно-приватному партнерстві
V. V. Ovcharuk, H. O. Komarnytska, O. L. Kolomiiets
196-205
PDF
Соціометричні дослідження взаємодії стейкхолдерів нафтогазових підприємств
I. R. Popadynec
206-216
PDF
Формування оптимальних логістичних систем у процесі стратегічного управління стійким розвитком підприємства
O. V. Tryfonova, O. Yu. Kravets
217-227
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська