Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний простір
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 204 (2025)
№ 204 (2025)
Опубліковано:
2025-09-15
Весь випуск
Зміст
Вихідні дані
Наукові статті
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ВОЄННОЇ ПІДТРИМКИ УКРАЇНИ
Ірина Абрамова, Анастасія Гавриш
3-10
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ПРАЦІ: ВІД ВОЄННОЇ АДАПТАЦІЇ ДО ПІСЛЯВОЄННИХ ПЕРСПЕКТИВ
Олена Акіліна, Людмила Васечко
11-16
PDF
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКО-ЕКОЛОГІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Артур Амбер
17-23
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ
Галина Артамонова
24-29
PDF
КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
Ілона Бабух, Валентин Нікульча
30-36
PDF
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ У СФЕРІ HORECA: КЕЙС-СТАДІ США ТА УКРАЇНИ
Карина Беседіна
37-43
PDF
МОЖЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
Тетяна Бєлова, Ольга Крайнюченко
44-47
PDF
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ВИРОБНИЧОІ ФІРМИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Микола Бойченко, Михайло Кіро
48-53
PDF
ТРАНЗАКЦІЙНІ ПОТОКИ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ
Лілія Бублик
54-58
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ CRM-СИСТЕМ У ЛАНЦЮГИ ПОСТАЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОСЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Назар Глинський, Ольга Гірна
59-67
PDF
ГЕОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СВІТОВИЙ РИНОК IT-ПОСЛУГ І СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇН
Владислав Гончаренко, Артем Пожар
68-74
PDF
ВПЛИВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ НА ЕКОНОМІКУ ФРАНЦІЇ ТА ЇЇ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
Дар'я Гурова, Світлана Гресь-Євреінова, Ольга Корнієнко
75-81
PDF
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПРОЦЕСИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
Ірина Дашко, Ганна Никончук
82-88
PDF
ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК НОВІТНІХ ІТ-ПОСЛУГ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ОЦІНКА ЗРІЛОСТІ
Олена Довгаль
89-94
PDF
ФАКТОРИ ТУРБУЛЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Олександр Єранкін, Микола Шевченко
95-100
PDF
РОЗВИТОК МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ В МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Тетяна Завалій, Сергій Легенчук
101-109
PDF
ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В ЄС: ВПЛИВ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЕНЕРГОРИНКУ
Анна Зайцева, Владислав Гончаренко, Артем Пожар
110-116
PDF
ЕКОЛОГІЧНА СЕРТИФІКАЦІЯ ЯК НОРМАТИВНА АРХІТЕКТУРА ЕКОЛОГІЗАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ: НАЦІОНАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ
Богдан Зимогляд, Вероніка Чала, Дмитро Нагорний
117-123
PDF
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РИНКУ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
Володимир Івченко, Ольга Полонська, Алла Солошонок
124-130
PDF
ДЕЯКІ БАЗОВІ КАТЕГОРІЇ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: СУТНІСТЬ ТА КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ
Тетяна Ігнашкіна, В'ячеслав Яковлєв
131-137
PDF
ФОРМУВАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ БЕНЧМАРКІНГУ
Ірина Кадирус
138-144
PDF
БАЖАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ МЕШКАНЦЯМИ І МІСЦЕВОЮ ВЛАДОЮ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Олег Карий, Лідія Лісовська, Вікторія Михальчишена
145-151
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА МОДЕЛІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ
Сергій Корнієвський, Тетяна Радкевич
152-159
PDF
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Микола Кузьмінов
160-166
PDF
ЛОГІСТИЧНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ КРИТИЧНОЇ СИРОВИНИ
Сергій Кульбачний, Максим Руженський
167-173
PDF
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ У ПРОЦЕСАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КРАЇН-ЛІДЕРІВ «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»
Микола Латинін, Олексій Гібадуллін, Вікторія Берлізова
174-181
PDF
ІНТЕГРОВАНА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ
Олег Легін
182-191
PDF
АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ГЕОЕКОНОМІЧНИХ СТРАТЕГІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ
Марина Литвин
192-198
PDF
ЗНАХОДЖЕННЯ ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА НАВАНТАЖЕННЯ В АСПЕКТІ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗАВАНТАЖЕНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ
Оксана Марухленко, Тетяна Шульгіна
199-205
МАРКЕТИНГОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
Андрій Никоненко, Світлана Ткачук
206-212
PDF
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АЗС КРІЗЬ ПРИЗМУ СПОЖИВЧИХ ОЧІКУВАНЬ: ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ
Наталія Овсієнко, Олександр Петровський
213-219
PDF
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
Михайло Окландер, Олександр Карандін
220-226
PDF
МОДЕЛЬ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ
Юлія Орловська, Катерина Ларіонова
227-233
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ЗДІЙСНЕННЯ МИТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Вадим Пляцук, Володимир Єдинак
234-239
PDF
ІННОВАЦІЙНІ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНИХ АЛЬЯНСІВ У МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ ПОДВІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: ШЛЯХИ ДО ГЛОБАЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА
Наталія Резнікова, Лев Тарасенко
240-249
PDF
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПАРАДИГМА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
Анатолій Рибчук, Юрій Хомош, Василь Зінкевич
250-255
PDF
ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ БІОЕНЕРГЕТИКИ В КОНТЕКСТІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ
Роман Римар, Ганна Сиротюк
256-265
PDF
БУДІВЕЛЬНА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ ЯК СКЛАДНА АДАПТИВНА СИСТЕМА
Олеся Романенко
266-272
PDF
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ
Марина Салун
273-279
PDF
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СТРУКТУРНА ІНТЕГРАЦІЯ З СИСТЕМОЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Тетяна Семенова, Максим Ляшенко
280-287
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ СТАЛОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Валентина Середа, Артем Бойко
288-297
PDF
ГЛОБАЛЬНІ ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СПОРТИВНОЇ СФЕРИ В УКРАЇНІ
Євген Смирнов, Євген Смирнов
298-307
PDF
ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ НАПРУГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ КОНФЛІКТНОСТІ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
Роман Стаднійчук
308-313
PDF
ІНТЕРАКТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ
В'ячеслав Ткачук, Віталій Травін, Яна Гладищук
314-321
PDF
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ПІДПРИЄМСТВА ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Олена Угоднікова, Олександр Шаповалов
322-327
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Олена Хандій, Олександр Зеленко
328-333
PDF
ОМНІКАНАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Юліана Чижова
334-340
PDF
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Роман Шаранов
341-347
PDF
ІМПОРТОЗАМІЩЕННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧИХ, ЛОГІСТИЧНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА
Ольга Шуміло, Ганна Коптєва, Олексій Шелест
348-355
PDF
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ СПІВПРАЦІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
Ігор Яковенко, Оксана Марухленко, Алла Панченко
356-362
PDF
ЦИФРОВА АНАЛІТИЧНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Олена Ярошенко, Андрій Верстяк, Лариса Скращук, Любов Маханець
363-370
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська